"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. február 5., kedd

Alakul...

Már kétszer- vagy háromszor már meghorgoltam ezt a kis szütyőt.. mert nekem nagyon tetszett,és tudom örömöt is szereztem vele...Igaz nem most  horgoltam, de most újra neki duráltam  magam, mert bizony igen csak elfelejtettem már hogy is kezdtem...Arra viszont tisztán emlékszem, hogy a szütyő mintája rém unalmas, ha már a kezdésre rájöttem...Van másik ezer minta, cserélhettem volna a boríték mintáját, de úgy vélem igy az igazi... a tervezője akit nem tudok, nagyon szép szütyőt tervezet...Hála neki...
Még a neheze van vissza... bélést kell bele varrni, ami nem a kedvenceim közzé tartozik...De ajándékba készül...és jó szívvel készítettem, remélem majd újra örömöt tudok szerezni vele, ami bizony nem mostanában lesz, de előre kell készülni...

12-es Honleányból készül...








 ilyen szép volt az égbolt, és a farkasos himzésem jutott róla eszembe...








 Érzitek az  illatát???próbáltam mindig közelebb fotózni...
 Köszönöm a látogatast...

4 megjegyzés:

  1. Óoooh! A virág a melegházban már gyönyörű és hiszed vagy nem fel tudom idézni az illatát. A piacon ma is sok tavaszi növényt láttam. Megálltam nézelődni. Érkezik a tavasz hamarosan. Evvel szemben nálunk még nincsenek leszedve az izzósorok a lambériák tetejéről...
    Naponta látom a horgolt szütyőkét, használni még nem mertem, pedig azért van. Egyszerű, de gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Mert, pakolni mindig kell valami kis szütyőke, apró kincsek tárolására. Idővel majd nagyobb kell abba már nagyobb kincseket rakunk, vagy többet :) szép lesz.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó képeket készítettél! A benti jácint nekem mindíg a tél végét jelenti, a kertiek pedig a tavaszt. Én is vettem a múlt héten a boltban, várom, hogy kinyíljanak és illatozzanak, nagyon szeretem az illatát.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok...Jó hogy lehet kapni hagymás virágokat, igy egy kis tavasz költözik a lakásba, és talán kint is meg jön a tavasz...
    Valóban lehet használni ezeket a szütyöket...Ez egy érdekes... van amit használok énis, van amit csak megcsodálok... nem használnám, ne hogy baja essék...

    VálaszTörlés