"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. február 22., péntek

Egy tojás... sok képpel.

Nagyon nehezen, és régen tanultam zsinórt horgolni, viszont valamiért amilyen nehezen tanultam ,meg,olyan hamar mindig feledésbe is ment..Ezért az asztalon mindig van olyan fonal ami gyakorló, hasznát is lehet venni, és amikor gondolom, csak horgolok,és jó kikapcsolásnak is, mert nem kell rajta gondolkodni és annyira figyelni...Viszont nem szeretek eldobni , még gyakorló mintát sem, igy várnak, mig egyszer jó lesz valamire...

Facén nagy húsvéti készülődés van,horgolás és egyébb más kézimunkánál, igy láttam meg hogy zsinórcsipkéből milyen kis helyes tojást lehet készíteni...Rögtön tudtam, hogy van előre gyártott anyagom is... neki is álltam, a kitöltése román csipkéből lett volna, de nekem csak kis részletbe, mert elment az ihletem meg a kedvem...és magam feje után csináltam, ahogy kijött .Lett belőle egy kis összevisszaság..és még tetszik is..Annyira élveztem még a fotózását is...

Hungarocell tojásra gombostűztem fel, két félből áll, hogy keményítés után csak a csipke legyen majd...Többször átkentem a keményítővel is, hogy jó kis kemény tojás legyen...Nagy kiváncsian vártam, hogy is fog kinézni,  a végeredmény...Azt gondoltam elöször, hogy a címe is az lesz hogy az első és utolsó tojás... Most már nem igy gonddolom, de majd meglátjuk...

❤❤❤❤❤❤
Köszönöm a figyelmet!!!a sok fotóért...

















18 megjegyzés:

  1. Nagyon szemrevaló ! Gusztusos darab !

    VálaszTörlés
  2. Nahát! Mindig találsz valami érdekességet! Mutatós lehet egy tojásfán.
    Én is sajnálok kidobni minden megkezdett kézimunkát, mintadarabot, de nálam általában ott is maradnak, ahova besuvasztottam őket, amikor a lelkesedés alábbhagyott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és remélem tojásfán is lesz, unokának gondoltam..NNNa szóval ezért nem szeretek elkezdeni több munkát...Van nekem is elkzdett, fehér hímzés, ami terítőnek készült, lapos öltésse, szélét slingelve..Már rég nem tudok ilyen hímzéseket készíteni...

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy, ámulok. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez a kis össze-visszaság nekem nagyon tetszik. Modern dizájnnak is felfoghatjuk, mert formás, így miért ne készülhetett volna direkt így? Szóval ügyi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...végül is direkt csináltam, mert semmi ötletem nem volt,eredetit, meg nem voltkedvem késziteni!

      Törlés
  5. Ügyes megoldás, hogy szét lehet szedni, akár beletehetsz mini csokitojásokat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... bevallom erre nem gondoltam, mert húsvétig marad a tojáson, utána kiveszem a tojást, és összevarrom...és csipketojás látható...

      Törlés