"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. június 4., kedd

Tegnapra...reggeli köd,süni, esti égbolt

Jó sok kép készült...Tegnap, ép  csak pirkadt, mikor a zsebembe a fényképező gépel elindultam ki... tudtam nagyon sok munka vár rám, sietni kell, és befejezni a tenni valóm, míg a sátorba nem lesz nagyon meleg..Már az ablakból láttam köd van, de érdekesen próbálkozik a nap előbújni a köd árnyékából...Kicsit olyan rejtélyesnek , mesebelinek tűnt...Madarak is ""zajongtak" ezerrel... 





 ❤❤❤Jelzett Alex hogy lát valamit, a sátor mögött, minduntalan szaglászott, és az  margitvirágom mellett forgolódott,ahhoz a részhez már nem fér..A fólia sátor mellett van egy rész, ami ezer éve le van zárva, csak mi járunk ott, ha kell, a kutya egyik sem,/30 éve/mert a szomszéd kutyájával ott mert a partizás, még a Vahur idejébe,mivel kicsi ott a hely, mi is csak a fóliázáskor használjuk, viszont nagy kárt csinálhatott volna a kutya,...Nos ott a kicsi részen, ahol ilyen  borostyán is nőtt, ott láttam meg a kis sünit...Már máskor is láttam, minden évben felbukkan , de mindig máshol... Elég sovánkának tűnik... tán picik is vannak.







 délutáni...

esti fotók...

                                         











Szép napot és köszönöm hogy benéztél...

7 megjegyzés:

  1. Aranyos a kis sün, mi lett vele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom.. bizonyára itt van valahol, mert az elmúlt évben is itt volt, csak az udvar felső végében, előtte meg a kert végébe, a kerítésen túl...vagy egy , vagy többen is vannak, nem tudni,én örülök neki, mégha csak kis időre is láthatom...

      Törlés
    2. Ha van hol bújnia, akkor biztos ott lakik a közeletekben. Én is örülnék neki, ha találkoznék sünivel az udvaron. Nekünk nincs kutyánk, a szomszédban sem, így nem zavarná őket. Hallottam már, hogy a kutyák éjjelente is hosszan tartóan ugatják, ha észlelik a motozásukat, a házigazda nagy bánatára. :)

      Törlés
    3. Ma már nem jött elő...Biztos hogy valahol itt lakik...
      Itt minden háznál van kutyi... nem is egy..én láttam a szomszéd portán rókát, őzet, siklót és egyebeket, patkányt, nyílván a kutyák fogják...Alex is fogott egyet egyik éjjel, a pünkösdirózsám között ment a harc, mert teljesen letrolta a virágomat nem adta könnyen az életét a pati.. de Alex ügyesebb volt..Igazán nem örülök az ilyen harcoknak, mert volt már cicánk, aki ráment, mert a patkány megharapta a lábát..és nem lehetett megmenteni.

      Törlés
    4. Hű, micsoda vérmes vadászatról írsz.
      A mi macskánktól az udvaron hagyott vadásztrófeákat szoktam látni, egér, vagy kisebb patkány tetemét hozza elő nekem.

      Törlés
  2. Aranyosak a sünik.
    Gyönyörűek a szegfűk. Most ennyi.

    VálaszTörlés
  3. Ebben a bejegyzésedben sok szép fotó van. Ügyes vagy, hogy a sünit le tudtad fényképezni - nem könnyű a kis vadállatokat megörökíteni, hiszen menekülnek. A felhős képek is szépek.

    VálaszTörlés