"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. október 26., szombat

Rókafej,fázisfotókkal.

Észre sem vettem, hogy  elmúlt több mint egy hónap,és nem mutattam a rókicám alakulását...Igaz nem olyan látványos...a feje pl csak egy sárga pacából áll.El is vagyok foglalva, de mindennap kell pár xszem, ami lenyugtatja a napi zaklatott életemet.Nekem ez olyan , mint másnak a cigaretta...Nyugtalan, gondja  van rágyújt...én már csak leülök és pár x...jjjaj ennek is már 9 éve ép...hogy letettem  a cigit,és milyen rosszul tettem...///nem szabadott volna ilyen nagy bagósnak így letenni..orvos mondta, így legalább ezer nyavalya zuhant rám, ez miatt////
Sok fotó lesz, szeretem látni ahogy alakul...
Ez a jelenlegi állapot,ép egyik fülecskéjével végzek hamarosan..Sajnos most sem tudom a tervezőt, a minta a pinteresten volt...Igy is köszönöm, remek és aranyos minta...

148x208xszem
14-es aida...30szín.











Kevés idő ellenére úgy gondolom azért látszik hogy készül...

Köszönöm a figyelmet, jó pihenést a hétvégére

8 megjegyzés:

  1. Hú, de jól alakul a róka! Már nem kell sok hozzá és kész is lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...van azért vissza és valamennyi kontúr is van...Remélem november végére teljesen elkészül

      Törlés
  2. Sok apró különleges részlet van ebben a hímzésben is, nem mond, hogy unalmas mert látok benne színváltásokat. Nem is keveset.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Való igaz, a szinváltás van benne, több sárga szint is leteszek egymás mellé, szinte nincs is különbség, de belevarrva azért más a szinhatás...Majd újra jön levél, ami megint csak szívváltos és változatos... majd csak kész lesz...

      Törlés
  3. Nagyon jól haladsz! Szuper lesz!

    VálaszTörlés