"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. november 5., kedd

Az első fagyos éj...

Most újra kezdem, jó kis keveredés történt, megírtam a bejegyzést, már ép a címkéknél tartottam, amikor észre vettem valami nagy káosz van... hmmmmindent töröltem, valahogy elsőként szerepelt a karácsonyi blog, én nem néztem, csak megcsináltam a bejegyzést, viszont a saját blogomba már nem tudtam áttenni...Így jár aki nem figyel...Akkor már nem volt erőm újra kezdeni, most röviden...

Nem gondoltuk hogy fagy is lehet, így  csak a papír virágomat és a karácsony kaktuszomat hoztuk be...Az előrejelzés 2 fokot írt, nálunk -4 volt...Mit mondjak? volt ami nem bírta, és sávosan fagyott... érthetetlen, de még szerencse, mert így nem minden virág fagyott meg...Valószínű, ami védettebb helyen volt az megmaradt..












köszönöm a figyelmet...

5 megjegyzés:

  1. Ó, Vera az gyönyörű virágod is elfagyott! Pedig hogy vártuk a teljes virágzását, hogy minden virágszál teljes pompájában nyíljon. :(

    VálaszTörlés
  2. Huhh, durva tud lenne egy-egy fagyos reggel. Én is nagyon figyelem az előrejelzést, minden leander kint van még, a muskátli hajtásokat sem szedtem le gyökereztetni (soha nem szedek fel egyetlen tövet sem, mindig csak hajtásokat vágok le, jó sokat, tavaszra meggyökeresedik, gyönyörű bokrok lesznek belőlük...) szóval még nem igazán téliesítettem. Ahogy elnézem, még a jövő hetet is megnyerjük, minél tovább kint maradhat, annál jobb nekik :)

    VálaszTörlés
  3. Lovely photos of your garden with the frost

    VálaszTörlés
  4. Sávban fagyás, az ám az igazi. Felénk is gy teszi, sajnos. Itt délelőtt kb. április volt, most esik...

    VálaszTörlés
  5. Ó. :-( Nálunk a múlt héten volt két reggel amikor fagyott, én akkor jártam így. Sajnos nálunk akkor a krizantémok is lefagytak, pedig már gyönyörűen ki voltak nyílva a fehérek. :-(

    VálaszTörlés