"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. november 19., kedd

Rókafej....

Szinte ahogy az utolsó xszemek is belekerültek, és végre a kontúrokkal is nagy nyögve nyelősen végeztem, máris egy nagy  űr lebegett előttem. Most is azt mondom, megküzdöttem a kontúrokkal, egyébként sem szerettem, de ez, hogy sötét színre kellett hímezni, még jobban leültetett...nem láttam hova öltöttem...és hogy hány napba telt, inkább maradjon homályba, végül is elkészült...Jött a következő aggályom, fürdéskor nem -e fog ereszteni a szín...Lehet szidni a fonalakat, mert nem eresztett...Nem dicsérem, ilyen lett..szívem nagy csücske....Tudom nem hibátlan, van még mindig mit tanulni, igyekszem..Jött a keret, Apa mondta elvisszük keretezőhöz, szó nincs róla...Begyűjtött/tünk/ annyi keretet, hogy 100 évig kell élnem, hogy el legyenek használva...Természetesen a keret és a hímzés mérete nem egyezett, nagy nehezen de összehoztam...Nem szeretnék kemény 10 ezereket költeni keretre, nem is telne rá... de legalább igy láthatom.. a kész munkáimat..Még mindig jobb ha a falon van, mint a szekrény mélyén csak úgy el lenne.

90% -ban Rosace fonalat használtam, a többi puppets
Sajnos sem a kép cimét ,sem a tervezőt nem tudom, mert a minta mindig szembejött velem a Pinteresten, onnan is vettem le...egy biztos...hogy orosz

14.count aida.... 30 szín...148x208 xszem///30784  xszem// 27x38 centi

mosva, vasalva, keretre várva...

 keretbe...Itt látszik,  ennyi az annyi.. Nekem megfelel, igy is, csak a rókát látom...és az a lényeg...


 összezsufolva...talán festés után majd nagyobb helyem lesz, ha megérem...



 utolsó xszemek
 fonalak...
 kontúra várva
lekerülve a keretről

Most hogy kész, az űrt kell legyűröm...hihetetlen de egy nagy üresség maradt...Apa is mondta, jó lesz ha összeszedem az új  tervet, mert neki  furcsa, hogy az asztal üres.Ráadásul A 4-es re volt nyomtatva a minta, az meg aztán még nagyobb helyett foglalt..

álványtartó hátulról...
Vége egy prójektnek... új minta... új szerelem...jöhet a következő..

Köszönöm a figyelmet...

24 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, gratulálok.
    Ahogy én ismerlek nem sokáig árválkodik az a tű a tűpárnában, egyszer csak jön a waaaaa, ez nekem kell, és hipp hopp már megint kész valami szépség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Terv van , több is.Köszönöm..Hogy mi lesza befutó azt még nem tudom, persze más kézimunka is vár...igy még pontosan magam sem tudom mi fog készülni...Egy biztos nem igazán találom a helyem, mióta kész a róka...

      Törlés
  2. Hűha! Ez aztán nagy menet volt! De tudom, hogy szívvel-lélekkel készült, 😊 gyönyörű lett! Ilyenkor óhatatlanul eszembe jut, hogy micsoda szem kell ehhez a munkához...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm....Én is ugy gondolom , nagy munka volt, de ahogy nézem, mindig mást gondolok róla...ahogy a levelek közt öltögettem, akkor azt gondoltam , soha nem érek ki belőle, az a rész himzése nem volt kedvemre, amikor meg a sárgákba értem, ott meg a sok egyforma sárga akasztott meg, mert egymás mellé téve a sárga színek, majd egyformák, de kivarrva mutatja meg igazán, mégis más szín, és az összhatás a lényeg...Itt is volt unalmas rész, de annyira hajtott a kiváncsiság...A 14 count elég látható...A szemem nem a legjob, de ezt látnom,és alapból is ez a méret volt megadva..

      Törlés
  3. Ez igen ! Jó nagy munka ! Gratulálok ! Most biztos madarak jönnek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..Jönnének a madarak... de várniuk kell, több kis buktató van, azokat kell leküzdeni...

      Törlés
  4. Szép lett nagyon, kellett a kontúr rá mert a ravazdi így tökéletes! Érdekes rókás vöröses a színvilága, nekem nagyon természetesnek hat mert az élet nem a "cuki-muki" rókák körül forog, hanem a komolyabb sokat látott rókák az igaziak és ez AZ. 2-2 sort ha varrnál még hozzá körbe a meglevő fonalakkal, pont passzolna a keretbe és feltűnő sem lenne, úgy sem találtad meg még a következő nagyobb hímzést. Nekem nagyon tetszik a természetes hatása, gratulálok a kész képhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Semmi kép sem lett volna jó körbe varrni, volt már rá példa más régebbi munkámnál...Az hogy más mint a megszokott befejezés, engem nem zavar, még mindig jobb, mintha szekrény aljába lenne
      De megtaláltam a nagy munkát, csak még várat magára..Anyag beszerzése nekem nem igazán megy,a fonalak beszerzése , összeállítása sem egyszerű, de más tényezők is közre játszanak...

      Törlés
  5. Hú, de jól mutat így készen! :)

    Én a keretben középre tettem volna, úgy, hogy mindenhol egy kicsit látszódjon a fehér anyagból. Egy ekkora képhez további sorokat hozzáhímezni óriási munka, még ha nem is tűnik úgy.
    Egyszer egyik képemet elvittem keretezőhöz. Megcsinálta úgy, hogy letakart a hímzésből, nem voltam hajlandó így elfogadni. Azt mondta, nem tudják máshogy megcsinálni, azt javasolja, hímezzek hozzá körbe 2-2 sornyit, amit le lehet takarni. Na, azt már nem! Legalább 2 ezer xszemmel kellett volna kiegészíteni... Elvittem másik keretezőhöz, tökéletesen megcsinálta letakarás nélkül.

    Passzoló kész keretet nagyon nehéz találni egy elkészült munkához, a keretezés meg nagyon drága.
    Holnap megyek a keretezőhöz, mert paszpartut vágattam egy hímzéshez, kész kerethez. Megkérdezte, hogy rákasírozzák-e a hátoldalra a képet. Beleegyeztem, de végül 2 ezer felett lesz a dupla paszi, a kasírozás+munkadíj. Úgyhogy hajrá saját keretezés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vállaltam be, hogy két -két kockát elosszak úgy hogy jó legyen...Ráadásul öt kocka... Semmi kép sem lett volna egyforma, én nem kassiztatok, probálom mindig a lehető legolcsobban megoldani..Nekem a himzés a hobbim,..Igy is van a szekrényben 70 centis goblenek készen, több is, soha nem lesz keretbe.
      Nekem is van kereteztetve, nem voltak olcsók, nem tudtam megoldani máskép...

      Régebben a barátnőmnek készítettem egy képből kivett negyed részt csak, így kérte...a negyed rész kép keretezése többe került, mint az egész kép keretezése.

      Törlés
  6. Jó nagy munka le a kalappal előtted, de a végeredményt látva úgy gondolom, hogy minden rááldozott percet megért! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!"Szerelem" himzést mindig jó készíteni, Szerintem, majdnem minden kézimunkánál van, nem szeretm rész is. azt is le kell gyűrni...Egy kész mű jó a lelkünknek!

      Törlés
  7. Csodálatos lett a róka! Jó sok x van benne. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... Szeretem az ilyen nagyobb típusu himzéseket...A HAAD képek birizgálják a fantáziámat... de ott le is zárom a gondolataimat...Túl nagy falat lenne egy ilyen nagy kép elkészítése...

      Törlés
  8. Óriási munka volt, de megérte, gyönyörű lett :-)
    nagy munka lenne a hozzáhímzés, de szerintem megérné. Vagy egy nagyobb keret és paszpartu.
    De a te véleményed a legfontosabb, te döntesz és igazad van, hogy annyira szép a hímzés, hogy vonza a szemet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Előbb úgy számoltam ,idén nem is lesz kész...Engem is váratlanul ért, hogy milyen "hamar" a végéhez értem.Ezt a keretet ajándékba kaptam, sok turis keret is van, nem akartam rááldozni x összeget, hisz nem kevés pénz lett volna...

      Törlés
  9. WOW!!! What a work!
    Happy days
    Elisabeth

    VálaszTörlés
  10. Fabulous piece of work, beautiful fox head

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett és sikerült keretet is találni hozzá. Kiváncsi vagyok mi lesz a következő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Van terv...majd az idő eldönti, hogy melyik minta lesz a befutó...Mindig más is van mellette nem csak a xszemes, bár mióta kész a róka, nem himeztem...jó nagy űr van... nem is gondoltam volna hogy ennyire fog hiányozni..

      Törlés