"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. december 5., csütörtök

Innen-onnan..november.

Pár kép ami megfogott,és még novemberi kattingatások..Szinte hihetetlen, hogy ép talán egy-két nap és ránk zúdult a tél, a hideg, van ahol a hó is...Szerencsére bennünket még elkerült a hó, a fagyok már nem annyira...De nem lepődünk meg... elvégre tél van,én ugyan nem szeretem idő... de a tél hideggel, faggyal hóval jár...néha egy kis napsütés is jut.....Mielőtt feledésbe megy, visszaítekintünk milyen szépen aranyló levelekkel,napsütéssel szép idővel teltek a napok.

 láttam , amikor megint előbújtak a gombák, de legyintettem, hogy nem fotózom, hisz már készült máskor kép... de másnapra ilyen lett...Szerintem nagyon szép...és érdekes... fázisai látszanak, ahogy pusztul el...

 itt még újjabbak bújtak ki a földből




 az ilyen látvány fog meg nagyon...Jó lett volna rugdalni ezeket a szép sárga leveleket, de temetőbe készültek a fotók... ott meg mégsem "játszhattam " kedvemre...mentünk lekötni a vázákat.Másnapra jósolták a lehülést  meg ami vele jár..








eljött a december... hideget és hozzánk sok esőt hozott,helyesebben Pécsre, ültem az autóba és vártam a párom, és néztem ahogy esik az eső, nem is esett, mert szakadt...




Még maradtak  novemberi fotók majd legközelebb...mutatom
Köszönöm a figyelmet...

4 megjegyzés:

  1. Mikor zord idő van, mint pld. amilyen most nálunk, nappal is mínusz van, szóval hajlamos elfelejteni az ember milyen gyönyörűséges őszi időnk volt sok héten keresztül. A kék ég az aranyló sárgák mellett, de szép is volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? ép azért tettem fel...és hogy egyik nap még gyönyörű idő, másnap zord hideg eső szél...

      Törlés
  2. Szeretem a képeidet és rendszeresen olvaslak, mégha nem is mindig sikerül kommentet írni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andulka......Ha tetszik, már megérte feltenni mert tudom van értelme amit csinálok...hisz ezek a képek meg vannak albumba, bár mikor visszanézhetem..

      Törlés