"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. június 18., csütörtök

Hagymavirág

Egyszerű mutatós szép virág... Anno nagyon sok volt, ép jó időben váltunk meg az egész állománytól, mert mint minden felkapott új virág, után jó nagy hanyatlás lesz, nem kell már, mert új virág, új divat jön. Egyébként a szállítása, csomagolása is túl macerás volt...Viszont jó pár maradt magunknak, és hagytam, hogy egy-pár jó ismerős is kapjon belőle....így szoktak is írni, hogy milyen lett, és eszébe jutottam... Nekem is pusztult már el, idén volt több is ami bimbót sem hozott, mert ép akkor volt fagy, a gyengébb bimbók, megadták magukat...Idén is nagyon vártam már, mert imádom fotózni ahogy a bimbó megreped és elkezd életre kelni, és minden nap más...
Sajnos a sok eső most elrendezte, mind megbarnult...Szerencsére a vihar és a rengeteg eső más városokhoz képest, elmaradt, bár nálunk is már esett eddig is,elég sokat.Közel 100 milliméter esett, szerencsére nem egy nap alatt...






köszönöm a figyelmet...

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, tömött szép virágok! Nekem sem nyílt az idén :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélhetőleg jövőre majd nyílik...Egy se nyílott?

      Törlés
  2. Gyönyörűek! Mindig vágytam erre a tömöttvirágú sötétlila fajtára, de eddig még nem sikerült szert tenni rá. Kétféle koörábban nyíló lazább virágú fajtám van, de azokat is nagyon szeretem és azok talán nem is ilyen kényesek.
    Az eső mindent elrendezett nálunk is. A nagyobb virágú rózsák ki se tudtak nyílni, már a bimbók bevakultak, elrohadtak rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az eső mindent elrendezz...kell az eső, de nem igy,igaz nem választhatjuk meg, mikor kérünk belőle

      Törlés
  3. Nálunk most rendez az eső.Tartsd meg őket, olyan szépek.Engem mondjuk nem érdekel a divat, így bizonyos növényekhez nehezen is jutottam hozzá.gyönyörű amiket mutatsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek már megmaradnak... bár úgy látom, mintha minden évben kevesebb lenne... lehet hogy a hagymáját is támadja ott lent valami..Hogy mi ép a divat, sosem érdekelt, és ez akár a ruhákra is érvényes lehet...Fiatal koromba sem voltam divat követő..azt hiszem mindig utána kullogtam

      Törlés