"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. június 7., vasárnap

ezaz még mindig májusból


Sok fotó ki marad a májusból, de próbálom az igazi kedvenceimet megmutatni, hisz alig vártam már hogy megmutassák szépségüket..


és a madarak...énekelnek, esznek, isznak , fürdenek... jelen vannak...







vajon ismeri valaki?át kellett teleltetni, akitől kaptam nem tudja a nevét...


jóval pünkösd előtt már elnyílott.egy nap kinyílt, és másnapra már a szirmok a földön voltak


egy kis egyveleg...




köszönöm a figyelmet, szép délutánt kívánok... jó pihenést

9 megjegyzés:

  1. :) körtefán a madár mit csinál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ép kakil...ha akarta volna, biztos nem igy sikerül a fotó...ez a véletlen műve

      Törlés
  2. Ilyen környezetben jó élni, ahol ennyi szépség van, ahol madárdaltól hangos a kert!
    Szuperek a madaras fotók!
    A kék szépséged a mexikói petúnia. Egyiptomban találkoztam vele először, ott csodáltam rá. Legyen sok örömöd benne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon köszönöm a segítséget...Már a múltkor is feltettem, hogy hátha valaki felismeri... de jó hogy most láttad..Nem tudom, nem mondta az ismerősünk, hogy hol nyaraltak.. mert onnan hozták..nem is akartam elfogadni,mert elegem lett most úgy minden virágból,...

      Törlés
  3. Beautiful photos of your garden, I hope you have a good weekend

    VálaszTörlés
  4. Megint szépséges képeket hoztál! Az a madár a körtefán..., ilyen pillanatot elkapni :)

    Mancoka megelőzött a kék virággal kapcsolatban, az valóban mexikói petúnia. Én nem ismerem, csak megkerestem a neten. Megyeri Szabolcs kertész honlapján az szerepel, hogy kertészeti ritkaság, ezért nagyon vigyázz rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? és képzeld el, hogy csak akkor vettük észre, hogy mi van a képen, amikor letöltöttük a gépre a fotókat!
      Ismerősünk valahol külföldi nyaralásuk alkalmával hozta a magot, vagy a hajtást, ebből kaptam én, de nem tudta mi a neve...persze.. gondolhattam volna, hogy benne van a petunia is, hisz teljesen olyan is mint nálunk, a kis petunia, csak a szirma kicsit erősebb, nem vágtam vissza, majd kiderül mi lesz belőle...most ha vissza vágnám, levágnám a virágokat, amik most nyílnak...Egyenlőre nem mondhatom ,hogy eláraszt virágokkal.. itt-ott egy- egy...Igazad van, utána néztem az árának is... szóval nem óccssó...de köszi, hogy Te is utána néztél

      Törlés