"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. április 20., kedd

12 kör.2021 tavaszi terítő /Renulek mintája/

 Igazából nem is terveztem, hogy belevágjak, az új teritőbe, mert túl nagy, nincs hova tenni.,és főleg nem akartam új fonalat venni hozzá...Szerintem ezek a terítők igazából fehérből a legszebbek, ahogy  Renulek megálmodja...Nos hogy mégis nekiálltam, csupán az az oka, hogy olyan kézimunka kellett, amit bármikor lehet csinálni... legfőképp "agylekötésre", aztán arra gondoltam, hogy a kórházba is majd tudom csinálni...ÁÁÁÁ sokmindenre akkor nem számítottam, főleg arra, hogy örülni fogok hogy élek...és erőm nem lesz, ráadásul tele leszek csövekkel..és megmozdulni se fogok tudni, nem hogy kézimunkázzak...Annyira féltem...és akkor nem állt valami jól a szénám..., magyarul nem akartam beleinvesztálni új fonalba...Most már badarságnak tűnik, de akkor lesúlytó volt az egész...Igy esett a két fonalra a választás, hogy vagy elkészül, vagy túl is élem az egészet...Egybe eleve nem volt , most sincs annyi fonalam, ami ehhez a teritőhöz kell, pláne eleve nekem nagyobb lesz, mert Puppets 10-es és 12 fonalat használtam...és hogy még egy csavar legyen, igy is elfogyott a fonal a 13 kör befejezése előtt.. Megrendeltem... hogy sikerül az a szin ami kell, az egy másik történet, ugyanis nem tudom, vettem, kaptam, turkáltam e  a fonalat...és milyen száma van a színnek... legyen bárhogy, valószinű vágnom is kell hogy összehozzam, de emkéknek szeretném összehozzni.

Remélem ezzel le is zárom ezt a témát, még annyit, hogy egy olyan emberrel hozott össze a sors,aki segített átvészelni a nehéz napokat a kórházba,és utána  az itthoni gyógyulásban is tudtunk egymásnak segiteni még ha csak telefon is beszéltünk.



 11 kör...


 és a többi...




köszönöm a figyelmet... vigyázzatok magatokra!

6 megjegyzés:

  1. Vera, ez világszép ❤️ mindig arra gondolok, mi munka van egy ilyen kézimunkában.
    Azt kívánom, hogy jöjj rendbe testileg, lelkileg egyaránt és juss el arra a pontra, hogy eszedbe se legyen soha!
    Nagyon jó egészséget kívánok mindkettőtöknek 🤗😘

    VálaszTörlés
  2. Beautiful doily, love the colours you used

    VálaszTörlés
  3. Csodás ez a kézimunkád! További jó egészséget és kellemes kézimunkázást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is volt ilyen betegtársak, sokáig tartottuk a kapcsolatot. Míg a SIM kártyám odalett a számával együtt. Ott én voltam a vigasztaló, tanácsadó, de ló érzés a másik támogatása.

    VálaszTörlés