"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. április 12., hétfő

Előkerült a xszemes is...

 Kicsit előbb is készültem ,hogy előveszem, de mindig volt valami ami hátráltatott.Azt tudom, hogy februárba amikor letettem, és nem eltettem, , volt egy gondolatom, hogy jó messzire teszem...de nem szeretem a félbe hagyott munkát, még mindig eszembe jut, hogy a pipacsosat feladtam...Minden áldott nap szem előtt volt, tudtam, előbb- vagy útobb, csak újra neki állok, ahogy tudok rendesen ülni, nem nyomva a hasam....Panaszkodjak? szivat a minta... vagy én vagyok  nagyon béna...mindegy a lényegen nem változtat.Leginkább a kontúr megint a ludas. nem beszélve arról, hogy a 16-count nem az én szememnek való, és tudtam, de bele vágtam..Apró kis virág, vagy pici valami elmegy ezen az anyagon, de ilyen nagyobbacska de nem nagy minta,már nem fér bele a tiszta látásomba...sajnos.Addig amig ez nincs kész, nem akarok másba belefogni, peddig a fonal , a minta meg van már csak az anyag és az idő kell ....és hogy ezen a szerencsétlen nyulas rókáson túl legyek...

Most hogy feltettem a képeket, akkor jutott eszembe, hogy rögtön az elején tévesztettem, elnéztem egy színt, és furcsáltam is,hogy a jófenébe lehet ilyen színnel fenyőfát varrni...talán már akkor intő jel volt, hogy szívni fogok vele még...

Köszönöm a türelmet... szép napokat... vigyázzon mindenki magára és a családjára!


mellét már tegnap varrtam jó kis világos színekkel.






6 megjegyzés:

  1. Ezzel az utolsó képen lévő színnel kezdted el varrni a fenyőt? még jó hogy aránylag hamar észrevetted és nem kellett sokat bontani.
    Szép lesz, már látom! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos minta , és csak kézbevéve derül ki, hogy nem is olyan kicsi , de annál bonyolultabb -- sajnos ilyenek az orosz minták , jövök rá egyre többször -- én is . De a végeredmény kárpótol azt remélem !

    VálaszTörlés
  3. Looking beautiful its looks a cute christmas pattern

    VálaszTörlés
  4. Aranyos mintát választottál! Karácsonyig még rengeteg időd van! ;-)

    VálaszTörlés