"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. július 25., vasárnap

2021-es tavaszi terítő...kész...

 Renulek 2021-es tavaszi teritő mintája alapján készült.146 gramm.puppets10-es és 12-es fonalból készült.nem gözöltem le, de igy is  83 centi felett van. 20 kör..február közepe körül kezdtem el.Jó kis kihívás volt, sokszor nem egyszerű volt, de sikerült befejeznem! Köszönöm...

Sokáig ültem rajta, és hezitáltam befejezzem-e az utolsó kört, mert túl nehéznek itéltem meg.és a mintát sem láttam jól, de vettem egy nagy levegőt és nekiálltam... igazából nem is volt nehéz, ennek ellenére vágtam és bontottam is.. Az egész teritő elkészítése közben , többször is gondoltam, abba kéne hagynom... de az akaratom erősebb volt...Nem hibátlan, van benne bőven hiba annak ellenére hogy olyan sokszor vágni kényszerültem, mert későn vettem észre a hibát...Jó volt... szép volt...és főleg hogy kész van... mehet a többi mellé a szekrénybe...Egy nagy kő esett le rólam, mert mindig motoszkált, hogy meg kell csinálni....addig is lekötöttem a gondolataimat...







köszönöm a figyelemet....

Az elöző bejegyzésem mellé... vagy inkább hozzá...Nem gondoltam annak ellenéne, hogy tudom milyen gyér a látogatás, a hozzászólásról meg nem is beszélve, hogy a jégverte háztetők miatt, és mások hozzáállására   sem lesz megjegyzés...Amikor az embernek már a gondolatai, észre vételeire  sincs reagálás, el lehet töprengeni... 

Mindenkinek jó pihenést, szép hetet kívánok!

9 megjegyzés:

  1. Beautiful and well worth the effort, certainly a master piece of tatting

    VálaszTörlés
  2. Oh wow, congratulations!! I’m so glad you finished it, it looks wonderful.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... nagy nehezen de elkészült...

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a kész terítőd! Ha van is benne hiba, az nem látszik, csak te tudod, hogy ott van.

    Te is úgy voltál vele, mint én vagyok a HAED-del, zavar, hogy még nincs kész. Csak hát mindig van valami, ami miatt nem lehet haladni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit..és milyen jó hogy előbújtál...Bizony hiba van benne... vannak hiányosságaim, még mindig, legnagyobb próblémám még mindig a fonal végek elrejtése, hiába a tanulás...A másik ami zavar, azt vettem észre, hogy visszalazul a fonal... pedig szorosra húzom,és valahogy sokszor meglazul...ami utána már nem áll olyan szépen..Én elvből nem keményítem, mert elveszti a légiességét, a sok piko már nem úgy áll, mert a keményítő teszi a dolgát, és nem biztos... sőt... hogy jót tesz ennek a kézimunkának, vagyis a hajócsipkének...Van másik teritőm is, ami nincs végig elkészítve, de ennek ez az ire a pont, az utolsó kör.... A HADD képeket csak nézzem és csodálom, sosem mernék neki állni...és nem csak azért mert esetleg nem fejezném be, mert tudom, nem feladós típus vagyok...Kezem, szemem nagyon behatárol...elég lassan megy minden kézimunka...

      Törlés
  4. Szép lett Vera, az a kerítéses fotó nagyon jó, ahogy megmutatja magát a terítő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó...szeretem az ilyen fotókat... amikor átlátszik a kézimunka... sokszor fotozom kerítésen...

      Törlés
  5. Szép lett! Én neki sem estem, ez már hatalmas. :-( Ebben a hőségben nem is menne.

    Az előző bejegyzéshez.: Iszonyatos sok felajánlás érkezett cserépből. De szállító egy sem. Vagy csak nagyon kevés :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... egyébként nekem is tetszik, bár fehérbe egyszínűbe jobban tetszik...de nem akartam új cérnát venni, ráadásul ehhez elég sok cérna kell, még a 20-as cérnából is, mert ez van megadva .eredetibe, ahogy Renata készitette, igaz, az ő mérete azt hiszem, 54, vagy 45 centi.most nem emlékszem rá..
      A blogodra irtam a cserepezésről, most újra nem írom le....
      Ez a hőség azt hiszem mindenkit nagyon megvisel, pihenjél!

      Törlés