"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. július 29., csütörtök

lepkék.

 

Pattern name: Peacock Butterflies

Designed By:Ajisai Designs

és én 32 conunt anyagot választottam, a 14-es helyett.

110x282 a minta





Keretezésre vár....külön emlék, a régi időkből...Unoka nagyon szeretett lepkézni, kedvence volt ez  lepke és a fecskefarkú...Az anyagra nagyon jó volt varrni, külön köszönet...


12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Teljesen élethűek a színei meg minden. Ha jól gondolom, talán ez a nappali pávaszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm pipulka...A lepke nevéről meg is feledkeztem, köszi hogy írtad...igazából a lepkével voltam elfoglalva ....de tényleg jók a színei, nagyon eltalálta a tervező...

      Törlés
  2. Igen, ez a nappali pávaszem. Nekem is ez a pillangó és a fecskefarkú volt gyerekkoromban a kedvencem.
    Nagyon szép lett a kéo. Milyen keretbe kerül? Én egy egyszerű, de fényes feketében el tudnám képzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit.. igazából nem tudom milyen keretbe megy, mert várom, hogy enyhüljön ez a meleg, hogy a keretezőhöz elmenjünk...Én a lepke színéhez hasonló keretet gondoltam, de tudod, amikor egymás mellé vannak téve a keretek, akkor derül ki a végleges keret szín.Majd mutatom...

      Törlés
  3. Mutatós, szép hímzés lett, hogy féltél az anyagtol.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juciés jó hogy legyőztem A "félelmemet",szuper az anyagra varrni.köszönöm.

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, kíváncsi vagyok milyen keretet választasz végül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, sajnos ezt keretezőhöz kell vinni, mert még véletlenül sem lehet ilyen méretű keretet venni.Hamarosan sor kerül rá, mert a pipacsos róka is vár a keretezésre.

      Törlés