"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. január 16., vasárnap

Egy kicsit ezmegaz...

 Az elmúlt pár hónapba "megízleltem" az igazi nyugdijas napokat..nekem nagyon tetszik a társaimmal ellentétben, mert ők nem találják magukat fel otthonukba,/persze azt is megértem, és tudom is, hogy kiszállni a malomkerékből, új helyzetett teremt /de én nagyon imádom ezt a mostani csendes életemet"semmittevésemet".Nem kell sietnem, és nem kell sokszor 4órakor kellni... ez a nyugalom megfizethetetlen.


Kicsit névnapoztunk is Orfűn, a szerpentines utat nem nagyon szeretem,de a látvány mindig elvarázsol ahogy a fák közül vagy ki süt a nap vagy nem... 



kaptam gyönnyörű orhideát, hátha nem nyirom ki...Vendégek sütivel készültek, én fátyolos felhőt csináltam, megint nagy sikere volt, persze a többi süti is nagyon finom volt..
.














ééééés megint  kézimunkának való dobozt kaptam, ez kicsit lerobbant állapotba van, de kértem a gyereket hogy azért többet már ne vegyen, ezt sajnálta ott hagyni, ezen azért lesz mit helyre hozni..Persze helyem nincs hova tenni, és nem kell félnem hogy üres maradna...





haza fele...Szép volt, jó volt...

8 megjegyzés:

  1. Vera névnapod alkalmából minden jót kívánok Neked!
    A nyugdíjas éveid száma legyen nagyon-nagyon sok, és ezt jó egészségben, boldogságban, szeretetben, kirándulásban, és minden szépben, jóban töltsd el, váljon minden valóra amit csak szeretnél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andrea, nagyon köszönöm, aranyos vagy...

      Törlés
  2. Őszintén megmondom nem emlékszem felköszöntettelek e a névnapodon. Nagyon sok boldogságot kívánok. Elég bonyolult napok vannak mögöttem, ne haragudj.
    Mindig csodálkozom azon az embereken, akik nem tudnak mit kezdeni magukkal, nekem sokszor az is kevés lenne, ha 2x 24 órából állna a nap.
    Élvezd a nyugdíjas napjaidat, sok tartalmas elfoglaltságot, erőt és egészséget kívánok hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva...rám is fér,minden amit írtál...

      Törlés
  3. Kedves Vera, írj már légy szíves egy sort arra az email címemre amit ismertél, törlődött a tied, sajnos nem emlékszem pontosan, nem tudok írni neked.

    VálaszTörlés
  4. Á, itt olvastam. Sokszor olvasok mobilon, most is, s nem szeretek innen írni. Mint fent Fáni írta, mögöttem is zűrös napok vannak. Ki is vontam magam egy időre innen és onnan. Orsit én is végtelenül sajnálom. Azt nem értem, ha a statisztika száma nő, de nem írnak hozzászólást, akkor kik olvasnak? Azt hittem, hogy te nyugdíjas vagy már.

    VálaszTörlés