"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. január 3., hétfő

visszatekintés...

 Egy kis visszatekintés...ami a 2021 es évben készültek..van amiből több is készült, úgy gondolom, azért kézimunka terén elég termékeny voltam", bár sokszor voltam elégedetlen, hogy nem annyi készült, amennyit szerettem volna,sokszor járt másol az eszem...Kórház, betegség...

lassú gyógyulás... nyüglődés...Remélem, tudtam örömöt is szerezni, egy -egy munkámmal, jó párat elajándékoztam..Jó volt látni az örömöt, meglepetést.../van egy régebbi babám és kis maci, amit egy pici lány kapott.Egész este hurcibálta, nagy kedvence lett..Kell ennél több? /Jó hogy van a kézimunka...kikapcsol, könnyebb a nehezebb napokat is "átugrani".Látni, hogy nem volt hiába, amiért dolgoztam, hisz akárhogy is nézzem ez is munka, mégha hobbi is, vagy csak azért mert a lekünket, szívünket rendbe teszi...és van egy amit áthoztam a következő évre, mert félig sem jutottam vele...Nem szeretek sok kézimunkába belefogni, bár nagyon szeretném elkezdeni egy nagyon régi "szerelem" himzést..Amikor elöször megpillantottam, nem is hittem, hogy rám talál...Remélem a himzése is jó lesz...















Egy kicsit örülök, hogy ennyien itt voltak, és kicsit szomorú is vagyok... hogy az elmúlt évekhez képest "csak"
 ennyi látogató volt... Egy hónapot ki is hagytam, gondolkodtam, hogy zárjak e, vagy fogadjam úgy el ahogy van..Lényegesen kevesebb bejegyzésem is volt..
Mit is irhatnék és kivánhatnék... egészséget,mert ez a legfontosabb, boldoságot, sok sikert...legyen olyan év amilyet szeretnétek...

Köszönöm aki velem tart



8 megjegyzés:

  1. Hasonló jókat kívánok én is neked az új évre és sok ilyen szépség elkészítését!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful work, you achieved a lot. Yes, it seems that blogs are not being read so much any more.

    VálaszTörlés
  3. A collage reveals a lot in a single glance 😍 And I am so happy to see one of my patterns there 😃
    Wishing you a happy, healthy, and creative year ahead.
    Blogs have their place in the grand scheme (and I like them even if we cannot always leave a comment ... one of those dots is me 😉), so please do continue

    VálaszTörlés
  4. Nagyon termékeny voltál az elmúlt évben is, sok szép munka került ki a kezed alól. Ha nem is mindig naprakészen, de itt voltam Nálad, olvastam a bejegyzéseidet. Veled voltam, ha gond volt, távolról próbáltam küldeni a szeretetemet, Veled aggódtam, örültem, szorítottam. Kíváncsian vártam mi minden készül, gyönyörködtem a fotóidban.
    Drukkoltam ne hagyd abba a blog írást, szeretek nézelődni Nálad.
    Kívánok az új évre erőt, egészséget, boldogságot :)

    VálaszTörlés
  5. Sok kézimunkát készítettel, sok "dolgon" túl vagy. Jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm...Nektek is a legjobbakat kivánom,én meg probálkozom a bejegyzésekkel...

    VálaszTörlés
  7. Itt vagyok! Ha már így rájöttem, hogyan tudok megjegyzést írni! :-)
    Annyi amennyi, nem termelési verseny ez! Amit alkottál, azt mind szeretettel alkottad és ez a lényeg. :-)

    VálaszTörlés
  8. Kedvenceim a gömbdíszek csipkecsodái.Boldog, egészséges új esztendőt kívánok neked Vera!!!

    VálaszTörlés