"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. január 21., péntek

zsiráf és ...

 Hezitáltam is rendesen...mennyire van értelme, időt, fáradságot , nem sajnálva, hogy normális bejegyzés legyen...akár emlékkönyvbe is tehetném... és valószinű nem bántana annyira...amit már többen is feszegetek..sőt.... Szívem csücske volt 10-11 éven keresztül és most törölte a blogját...Teljesen megértem... mégis nagyon sajnálom...Én sem irok minden blogra... de tudom milyen érzés, amikor nincs semilyen bejegyzés...Tudom, van aki emlékeztetőnek használja a blogot, nem vagyunk egyformák, máskép értékelünk sok mindent...és más miatt irjuk  a blogot.

Olyan jó lenne kiirni amit érzek...és valószinű ezzel az érzéssel nem vagyok egyedül...de engem úgy neveltek,...hogy nem sértegetünk és nem bántunk senkit, inkább  magamba tartom.és odébb állok.

❤❤❤❤

Most pedddddig... kész egy újabb amigurumi... már rég kiszemeltem, olyan kis aranyos...Ezzel is volt némi gondom, illetve a figyelmetlenségemre lehet irni...Már kész volt, de nem igazán tetszett a füle...igaz menet közben apa mondta, túl nagy a füle, én meg mondtam, csak azt horgoltam ami oda van irva... jjja és még amit csak én gondoltam,igy még szamár fülnek sem lett volna jó, olyan nagyra sikeredett, és szerencse, hogy csak gombostűzve volt..csak nem akart összeállni.,visszakerestem az eredeti mintát, és megvilágosodott minden, mert azt irták, hogy csak újra horgolunk egy sort és nem 11 sort....Egyébként is mint a kontúr az összevarrás is mumus... de körmöm is bánja ilyenkor, mert össze-vissza töredezik, mire összevarrom... és minden a helyére kerül...


 hátulja és farkincája is van


itt jól látszik a fül a horgolótű van rajta, ép 11 sorral készitettem többet...

köszönöm, ha végig olvastál...szép hétvégét...

18 megjegyzés:

  1. A sweet giraffe. His ears are perfect!

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon kell figyelni. Helyes lett, jó hogy elfoglalod magad velük. Vera, te most lettél nyugdíjas, vagy valamit összekeverek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Anikó...Igen irtam már sokszor, engem kikapcsol, lefoglal, ha kézimunkát veszek a kezembe...Nyugtató.. gyógyitó hatással bír.
      Két éve vagyok hivatalosan nyugdíjas..

      Törlés
  3. A zsiráf cuki! ♥ Nem tudom kiről írsz, de sajnálom. Mindannyiunkban van egyféle hiány, hogy rendjén van-e az, hogy az éternek írogatunk. Megéri-e a rá szánt idő. Persze kényelmesebb a face, de számomra annyira rendszertelen, átláthatatlan az egész... Arról nem is beszélve, hogy jönnek utána az okosok és a bejáratott mondataik. "Mikre nem érsz rá!" stb. (Már némelyiknek sértő a hangvétele.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Edit...Akkor már tudod kiről irtam...Természetesen a face egész más... Nagyon sok csoportba ott vagyok, de a munkáimat, csak a saját oldalamra teszem fel...Van közös horgolás vagy hajócsipkézés, akkor természetes én is ott megmutatom az adott munkámat.Sokan elfeljtik, nem mindenki milliomos, nem mindenkinek megy szuperul, ez egy hobbi, ugy kéne elfogadni ahogy az a valaki elkészitette, és nem betaposni a földbe...Sokszor lenézik az embert mert nem a legdrágább fonalal, cérnával,mintával, tervezőtől dolgozik...Istenem....Mint az életbe, nem mindenki jár több millios autóval, attól még odaér, mint aki gyors autóval jár..
      Az hogy kinek mennyi ideje van, az megint téma mindig..Húúúúúúúú ez annyi mindentől függ, ami ott a hátérbe van, és a többiek nem látják...

      Törlés
  4. Drága Vera, egyszer majd folytatom, ahol abbahagytam.
    Tudod mi a szomorú? Hogy most sem érzem, hogy megbántam volna a blog végleges törlését... Idáig jutottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjjj, neeee! Erre még álmos órámban sem gondoltam! Az én szívem fáj a blogodért, nagyon szerettem, hiányozni fog! El tudtad legalább menteni valahogy? Őrült nagy munka veszett kárba és az a rengeteg megörökített élmény. Tudom, a szívedben, lelkedben ott van. Nagyon fogsz hiányozni! Szurkolok, hogy minél előbb kezdd újra, és valahogy értesíts erről, ha kérhetlek! Megnyugvást, mielőbbi visszatérést, jó egészséget és sok-sok szép élményt kívánok neked szeretettel!

      Törlés
    2. Mancoka, nem mentettem el a világon semmit sem, végleges törléssel "semmisítettem" meg.
      Nagyon aranyos vagy, hogy hiányolsz, egyszer lehet visszatérek, de benneteket olvaslak továbbra is. Ölellek 😘

      Törlés
    3. Most is azt mondom kár volt törölnöd,..Aki ilyen jól és szépen tud irni, annak inkább összegyűjteni kéne az írásait, és akár papir formájában is kinyomtatni, és nem kitörölni..A fotókról meg nem is beszélve..Remélem meggondolod magad és új blogot inditasz...=én is kérdezhetném, ha megnéznek közel 100-an vagy mégtöbben, hogy lehet, hogy két vagy három megjegyzés van...

      Törlés
  5. Nagyon aranyos ez a kis zsiráf! Irigyellek érte! Nekem nincs már türelmem ilyen pepecs munkákhoz. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Maconka...Van mikor el fogy a türelmem nekem is akkor csinálok mást,... de kell hogy kikapcsoljak.Annyi minden ér mostanában, és ezek a kis figurák ahogy alakulnak, felviditanak, ha irhatom ezt...Simogatom, forgatom őket, mosolygok rajtuk... annyira édesek, és ha örömöt tudok vele szerezni, akár felnőtnek, akár gyereknek az még plussz jó a szívemnek...

      Törlés
  6. Nagyon aranyos lett ez a figurád is :-) Imádom olvasni amit írsz, nézegetni a szebbnél szebb fotóidat , virágaid, felhőid , na és persze a madarakról készülteket meg főleg :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ügye milyen édes? annyi sok szép könyebb minta van...Sok zsiráf, róka jött velem szembe... remélem hamarosan új figurák is készülnek..
      Köszönöm Ági...

      Törlés
  7. Juj, de cukker ez a zsiráf! Az ősszel horgoltam én is egyet a Pocakos Familyhoz, de nem posztoltam azóta sem. Tudja csuda, miért, nem hiányzik most a blogolás. Jó így most. Amiről igazán írnék, attól nem mosolyogna senki. 😏
    Pont ilyen horgolótűvel dolgozom én is! Már azt hittem, csak az enyém ilyen snassz, már-már avitt. Ergonomikusnak sem mondható, de ez áll a leginkább a kezemre.
    Várom a következő munkád! Jövök, olvasom minden posztod, mosolygok, nem írok, de azért itt vagyok! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó tudni hogy olvasol...Sajnálom, hogy olyan sokan fejezték be a blogolást, vagy annyira ritkán tesznek fel új anyagot.Nem mindig lehet mosolygos bejegyzést irni.Ezt a horgolótűt mostanában vettem, még nagyon új, és félősen horgolok vele, mert műanyag, és elég szorosan horgolom a figurákat,és félek, nehogy az elején eltörjem.Jó öreg horgolótűm van, még hármasával árulták a Lidlibe...féltem hogy occsó,és sok van, hogy talán valami vacak..De szuper...
      Egyébként, minden kézimunkámnál történik valami...igy legalább sosem unalmas, és ha ránézzek a fotókra, eszembe jut milyen béna is voltam

      Törlés