"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. április 5., kedd

Béke madarai.

 A"közös horgolásaink" csoportba,a facén a Lilleliis béke madarai  volt a téma...Változtattam a csőrnél és a szárnnyál... az olajág, meg csak fejből készült .Irtam már róla,sőt képeket is mutattam, csak a végleges formáig nem jutottam, mert ügye minden nem lehet elől, lusta voltam a gyöngyöket előszedni...Rengeteg kacat, rengeteg minden kell a hobbinkhoz, csak már lassan egy új szoba vagy új ház kéne...A fotozás sem a legtökéletesebb, vagy a fehér szint nehéz jól, és láthatóan fényképezni...Nos megprobáltam, vagy a szárnyat nem lehet élesbe látni, vagy elfordult a sziv... vagy akármi..én fotoztam, többet is... talán azért kivehető...Mint már irtam, nagyon aranyos minta, kezdők is el tudják készíteni, még a szívet is..Most három készült, lehet hogy még párat horgolok... majd kiderül..

Catánia fonalból horgoltam...a szines sziv az alice diva.A piros szív magába csak apának készült..

Köszönöm ha végig olvastál, pláne ha nyomot is hagysz...köszi










6 megjegyzés:

  1. Aranyos és mutatós minta, szépen elkészítve. Terveim közt szerepel. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Igyekszem.Tényleg jó horgolni, nálatok biztos aaz unokáknak is tetszene

      Törlés
  2. Ügyes vagy, nekem nem lenne türelmem hozzá.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HHHH hááááááttt... volt idő, amikor elsem tudtam volna képzelni hogy ilyen figurákat horgoljak.De most imádom, mert aranyosak, amikor átadom, mindig mosoly ül az arcokra....És akkor már megérte..Én is szeretem még nézegetni is, mert azért maradt nekem is egy pár figura

      Törlés
  3. Cute and beautiful birds of peace, love how you have made them to hang

    VálaszTörlés