"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. július 13., szerda

Ezt nem lehet kihagyni...

 Ennek a fotósorozatnak itt kell lenni.Amerre a szem ellát sárga minden...Kedvenc színem..Lehet hogy én vagyok elfogult a képekkel... de nekem nagyon tetszik...Az utolsó két  képnél, látszik, hogy milyen nagy úr a víz, ahol az eső lefolyt, ott egyáltalán  még a mag sem kelt, ki, lehet hogy lejebb sodorta a viz...A másik, amit nézegettem, hogy a gép ami leszedi a fejeket, honnan tudja, hogy  az  parlagfű,rengeteg volt a sorok közt....Egyébként az etető környéke is tele van parlagfűvel,megérjük gyomlálni.,,,tehát kerül abból a magba a napraforgó mag közé is...

Köszönöm a figyelmet...


















5 megjegyzés:

  1. Annyira, de annyira szeretem a napraforgó táblákat! ❤️ Csodás látvány minden fotód! Ez maga a nyár ☺️😍🌻🌻🌻

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is...minden évben sikerül fotózni..anyunak is nagy kedvence volt...Apu a táblákba fotozta

      Törlés
  2. Nagyon jó, hogy idetetted ezt a csodás fotósorozatot! Szeretem én is a napraforgó-táblákat! Az idén még nem láttam élőben.
    Egyik alkalommal Tunéziából jöttünk hazafelé a debreceni reptérről, tele a pálmafás tengerparti élményekkel. Akkor virágzott a sok napraforgó. Az az élmény örökre belémvésődött. Csodálatos volt! Eszembe is jutott, hogy az ott élő emberek hogy megcsodálnák. Gratulálok a fotósnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nna újra neki ugrunk, hátha most sikerül....Szerintem mindenkinek tetszik és fotozkodnak is a napraforgó táblába...ezt most én fotóztam

      Törlés