Az egész történethez, vissza kell menni vagy 40 évet.A kertészeti vállalatnál dolgozott apa, autószerelőként, majd kisgép javítással foglakozott a cégen belül..Annak idején a város összes területe, füves , parkok ,minden, virágok a céghez tartozott.Ha elromlott valamelyik gép,bevitték a műhelybe, apa rendbe tette, mert mindig sürgős volt, és akkor, azonnal kellett. Hamar "híre ment" a városba, hogy van valaki aki a kapáló gépeket javítja, akkor jött divatba a "terra " nevű kapáló család., viszont nem volt ,aki javítással foglalkozzon..Sokszor mire haza értünk a kapun betett kapáló gépeket kellett kerülgetni, mert annyira sürgős volt, és megbíztak a " mesterbe"...Tudtuk milyen sürgős, az volt mindig a fontos hogy tudjanak a gazdák dolgozni...Nekünk is volt, de miután nem kellett igy a kapálógépet és a fűnyíró aparátot is eladtuk..Eltett x év, tavaly kiderült, mégis csak kéne egy gép, miután amúgy is Apa egyedül csinál majdnem mindent könnyítené a munkáját, Idén vettünk is... Ki lett próbálva... ment de ép még nem kellett, vártuk az időt,.. amikor eljött,, a kis gép ment is, örült is apa, alig használta, akkor még nem nagy darabot kapált fel......Pár nap múlva újra elővette, aztán pár perc múlva leállította, aztán újra akarta indítani, de nem akart dolgozni...Felhívta az Obit, mert ott lett véve, hogy hova kell vinni a gépet, mert alig egy hónapos, és már áll is..Mondták hova kell vinni, a városba x helyre, ahol a garanciával foglalkoznak, és hamar megnézik, és értesítenek hogy miért nem akar elindulni a gép . eltelt egy hét, pénteken délután jött a telefon, hogy nem hozzájuk tartozik a garancia,.Elment érte apa, és mondta a szerelőnek, hogy nem - e lehetett volna megnézni rögtön a papírokat legalább, hogy rossz a garancia levél, mert a gép most kell, és nem fél év múlva...Nyeglén válaszolt a fiuka... hogy"" ilyen ez a pop szakma.""..NNa akkor apa eligazította...és ezért írtam az elején a Mi szerelő múltunkról, vagyis apáéról. Vissza kell vinni az Obiba, mert sajnos rossz garancia levelet állítottak ki...majd ők küldik a gépet is el, szervizbe, ami Pesten van...Unott eladó , kiszolgáló majdnem mindenütt...Se előttünk, se mögöttünk nem volt senki, mikor kiállította a garancia papírt...Csak annyit mondott apa, hogy jobban is figyelhetnének...semmi válasz...
Nekem szerencse-e vagy nekik ... hogy nem mentem el... jó lehet csak magamat húztam volna fel, mert ha igazságtalanságot tapasztalok, nem tudok úrinő lenni, és bizony a hangom is fel tudom emelni rendesen.
Mi lesz a vége nem tudni, még jó pár napig nem lehet ültetni, de a helyét jó lett volna elkészíteni,amugy meg jó fáznak a palánták...takarás ide vagy oda...nem jól kezdődik ez az év.. most már látszik a jég okozta károk is, van ami tán kiheveri, de pl a barackfámra nem kerül vissza a kis barackok, még a leveleket is leverte a jég,van ami kapott, van ami megúszta...
palánták takarása... megint
Service is not what it used to be.
VálaszTörlésFelháborító! Nincs szakember már sehol sem, a bolti eladók zöme nem odavaló..... lehetne sorolni tovább is. Előre megyünk....
VálaszTörlésNem szabad hagyni, hogy így beszéljenek az emberrel, helyre kell tenni az illetőt. Felénk nem volt jég, csak eső, de az kellett is. Ebben a hidegben nézegetem az én kis málnásomon a virágokat, remélem nem tesz benne kárt.
VálaszTörlésKöszönöm a hozzászólásokat
VálaszTörlés