"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. április 17., szerda

35 fok, másnap 6 fok..jéggel

 ÁÁÁ nem csoda hogy  az ember szervezete nem bírja követni ezt az őrült időváltozást. Hétfőn a tetőn 3-4 óra körül 35 fok, majd bele pussztultam, másnap tomboló szél, délután csak jég, és eső... 6 fokkal. Igaz átaludtam, mert....nem bírom  az időváltozást, pláne az ilyen nagyokat... aztán kedden először voltam kezelésen, ami  amitől nagyon elfáradtam., amugy is ,nagyon kivagyok már ettől az egésztől. Most inkább nem is írok róla, három féle kezelést kapok., majd talán egyszer írok róla...

Aki rendszeresen követ, talán emlékszik a labdarózsa történetemre... Nos ennyi maradt meg, öntöztük, permeteztük, a rossz ágakat levágtuk, meghálálta.. De lett  alkalmam, hogy vegyek magamnak egy új kicsi labda rózsát, ami az enyém... az én telkem van...és nem tud átbújni  és kihajtani a szomszéd telkére





és ez az enyém... Május 10-e körül szokott nyílni egyébként, Gizi napra... Egy nagyon kedves ismerősöm kedvence is volt mindig, és névnapjára mindig kapott tőlem egy nagy csokorral...Rögtön elsőre 5 virágot hozott, de  tetves is lett, úgy hogy első permetezést is megkapta... és gyönyörű...nekem



leveleket kilugalta a jég... ma már jobban látszik...
a vér virág talán nem kapott belőle, most meg már bent van a fólia alatt...
nem tudok betelni vele olyan szépséges...Helyem nem volt... most van, gyönyörködhetek benne.
törökszegfű, szintén nagy kedvencem


minden tökön van lyuk, de ki fogja  heverni... a többi palánta meg nincs kiültetve





az íriszt is elintézte


kinagyitva jól látszik ..apa készítette a fotót, én azt hittem, hogy az eső veri a rolót,ahogy aludtam


2 megjegyzés:

  1. Nagyon kikészít még egészséges embereket is ez az időjárás, mi öregek, betegesek pedig még jobban megszenvedjük. Jobbulást kívánok neked!
    Nagyon szépek a növényeid! Minden olyan hamar és gyorsan elvirágzott, hogy idő sem volt élvezni a szépségüket.

    VálaszTörlés
  2. Phew, that’s a drastic change in the weather. Difficult for plants and people. Beautiful flowers.

    VálaszTörlés