"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. június 16., vasárnap

Mai képek





































8 megjegyzés:

  1. Amazing clouds. Your flowers are so pretty.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép az a lila klemátiszod. Nekem is van ilyesmi színű, de az enyémet leette valami gomba?betegség vagy lisztharmat? Nem értek hozzá. Valami szürke lepte el, mire észrevettem leszáradt a levele. Most levágtam kb. 1 m magasra, megmarad vagy nem...
    A Montana nem ilyen kényes, csak az hamar elvirágzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már régi ez a lila clematis tán már 20 éves is van... idén eddig a legszebb, sajnos a terasz melletti rész töltés, és lehetőség se volt hogy föld kerüljön köré... és minden virág ezért sínylődik itt.Annyi földet kapott, ami a cserépbe befért.A cserép alja lett kivágva... szerencsére mert minden évben itt "raliznak" a vakondok... és valószinű a mantana egyik ága is ezért haldoklott pár éve... ami ugy volt hogy az egész tő kimegy...
      Most olvastam róla először hogy gomba betegség az egyik legnagyobb ellenfele a virágnak..Javasolják, hogy ültetés előtt a gödröt és a növényt is le kell permetezni Dittán vagy más gombaölővel...és ezért van hogy gondol egyet és elhal egy ág, elszárad..Eddig nem is tudtam róla, most majd megpróbáljuk a permetezést, mert idén is vettünk 3 újat... ebből a montana majdnem annyiba került, mint a két másik... A lidlibe a héten volt "ocscson.".....Mindegyiket vissza kell vágni kb 20 centire, a montanát kivéve... képes egy év alatt 6 métert is nőni...nagyon kiváncsi vagyok, a tavalyi újból még egyik nem nyílik, csak a halvány kék, ami majdnem olyan a virágja mint a montanának...

      Törlés
  3. A léggömb virágom nagyon szép, mindig te jutsz eszembe róla, ahogy a rózsaloncról meg Anikó ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egy nagyon érdekes...én is ép igy vagyok... sokat köszönhettek "hármotoknak", sokat tanultam tőletek, sok virágot sikerült beszereznem mert nálatok láttam először, írtatok róla...szeremetes lettem a virágokba...Persze nem megy minden egyszerre...Mióta nyugdijasok lettünk, most lett időnk ... hogy több virággal foglalkozzunk hobbiból.
      Volt idő...és irtam is róla, nem vagyok büszke se, hogy utáltam a virágokat, oly annyira, hogy hosszú évekig ajándékba se kaptam, mert annyira utáltam...noha már akkor is kertészettel foglalkoztunk.Ennek van háttere is... van aki tudja, van aki nem...Most viszont a szemem előtt vannak a virágok...és a szívemet, lelkemet melengetik...
      Nna jól elkanyarodtam... de örülök, hogy eszedbe jutok...

      Törlés
  4. Én nem tudom mi van mostanában ezzel a blogolással, de alig tudok belépni, hogy reagálni tudjak, mindig név nélkül akar jelölni.
    Csodálatosan szépek a virágaid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor az az érzésem, hogy szándékosan vannak ezek a hibák...Már más is panaszkodott, hogy nem tud írni.Alig van amúgy is blogoló...Én a telefonnál vettem észre, hogy bejegyzést tudok irni, képeket is lehet feltenni,mégha forditva is teszi fel, de ha másnál, vagy nálam szeretnék irni , válaszolni legtöbbször azt irja, hogy hiba történt .

      Törlés