"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. március 7., szerda

2018.Renulek tavaszi terítője...5.-6.kör

Ezt a hatodik kört még az aznap elkezdtem, mikor fel lett téve,igy másnap este már kész is volt...
Könnyű menet volt...Jöhet a következő rész, részek..


5 rész...


Szép napot!

Régebben olvastam Fodorkánál a Szilváról...Azóta sokszor eszembe jutott...egyre többször úgy érzem , nekem íródott, bár nem szoktam másoktól anyagot elkérni... és a saját blogomra elhozni...nagyon- nagyon magaménak érzem...én szilva vagyok és az is maradok...
Köszönöm ....

"Fontos, hogy megtanuld: nem szerethet téged mindenki. Lehetsz te a világ legfantasztikusabb szilvája, érett, zamatos, kívánatosan édes, és kínálhatod magad mindenkinek, de ne feledd: lesznek emberek akik, nem szeretik a szilvát.
Meg kell értened: hogy bár te vagy a világ legfantasztikusabb szilvája, de valaki, akit kedvelsz, mégse szereti a szilvát. Ám megvan rá a lehetőséged, hogy banán legyél. De tudd, ha azt választod, hogy banán leszel, csak középszerű banán leszel.
De mindig lehetsz a legjobb szilva. Vedd észre, hogyha azt választod, hogy középszerű banán leszel, lesznek emberek, akik nem szeretik a banánt. Töltheted életed további részét azzal, hogy igyekszel jobb banán lenni, ami lehetetlen, hisz te szilva vagy. De megpróbálkozhatsz megint a legjobb szilva lenni..."
(Ismeretlen szerző)

6 megjegyzés:

  1. Csodás lett Verám! DE bocsi hogy szólok a neved mellett jobbra második gyűrű mintha nem a 3.pikóba kacsoltad volna. Bár lehet én látom rosszul, de még igen bágyadt vagyok. Épp lábadozom. :-(

    Fodorkánál én is olvastam és bizony igaz! Én maradok olyannak amilyen vagyok, és akinek nem tetszik .....hát Istenem ez van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hagytam ki...és jó helyen van kapcsolva... túl húztam,és összecsúszott,vagy kifordult... Nincs levasalva, remélem ha le lesz gőzölve kisimul...De ha nem, akkor is igy marad, mert ha vágom, annyi fonal vég lesz...
      Lassan teljesen mindegy is mit mutatok, milyen munkát amivel oly sokat dolgoztam...
      Ez a nagy érdektelenség is lehangol...
      Jobbulást...

      Törlés
  2. Éééértem! Nem láttam az új Star Wars-t, de a többit ismerve értem a figura iránti rajongást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem láttam...
      mit tehet az ember ha se ez, se az nem tetszik a látogatóknak?

      Törlés
  3. Olyan jó volt ezt olvasni! Megerősített a hitemben, hogy így vagyok jó, ahogy vagyok! A horgoláshoz nem nagyon értek, de csodásnak találom! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz! Ez az idézet találó. Én szeretem a szilvát ;-)

    VálaszTörlés