"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. június 21., csütörtök

Alex és a riadalom.

Temetésre készültünk, siettünk is, én főztem, apa meg takarította össze az udvarba a favágás maradékát, mikor látta, hogy Alex mint az őrült rohant a  kapu felé, majd nagyot fékezett, aztán tovább nem is figyelt, hisz sürgetett az idő bennünket...Hozzám beszaladt, de én jól leszidtam, mondván főzés közben nem szeretem ha szaladgál a lakásba...megfordultam és vérnyomokat vettem észre a bejárat előtt...szóltam a páromnak, valamelyik vérzik, kérdezte, ki, de én már mentem is a nyomok után, és egyértelmű lett, hogy Alex a vérző, mert mindenhol nagy tócsákba állt a vér...Mint kiderült a futás közben fékezett, vagy elakadt és leszakította a körmét, tőből...Nem szaporítom a mondókám, nem állt el a vérzés,  mintha disznóvágás lett volna nálunk...igy az orvosnál kötöttünk ki...Nagyon jól viselkedett, bár volt kis éneklés és sírás is, mikor észre vette, nem a parkba megyünk...kapott minden féle jót... szuríkat is...Jól viselte a kötszert és nem is szedte le, másnap mi újra kezeltük és átkötöttük... nagyon jó fiú volt, simán sikerült...Most azóta még többet van bent... Ma  már nem kötöztük be...fertőtlenítőt kapott többször is a lába.Én nagyon megijedtem a sok vér láttán és hogy nem szűnt a vérzés...
Most már tényleg azt gondolja teljesen benti kutya... pedig nem...
Sajnos a temetésről lemaradtunk...








 fájdalomcsillapítótól bealudt rendesen...






Tavaly fogtam magokat, hátha sikerül...első  vinka ami kezd nyílani...

így megrágta, gondolom a csiga...

Nagy frontot mondanak nagyon vigyázzunk magunkra!!!!Teljes pihenőre fogtam magam...

12 megjegyzés:

  1. Úgy látszik még mindig szeleburdi Alex, egy nagy gyerek :) még nem is hallottam ilyet, hogy tőből kiszakad a körme, tényleg jó nagyot fékezhetett. Ebcsont beforr.

    Te is vigyázz magadra! én is néztem, hogy lehet nem alszunk éjszaka, hajnalra ér ide, brrrr már előre félek.

    VálaszTörlés
  2. Szegény Alex! Gondolom, hogy megijedtél te is. Remélem, hamar rendbe jön.
    Gyönyörű az a virág, ahogy nyílik!

    VálaszTörlés
  3. Szegény Alex! Gyors gyógyulást Neki!
    Hozzánk hajnalban megérkezett a front, de se nagy eső és viharnem volt, se a nagy lehűlésből ne lett semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kelt pár szál vinka magról, de még nem virágoznak csak amiket a piacról kaptam.
      A meztelencsiga nálam is mindet megrág. :-(

      Törlés
  4. Sajnálom szegény Alex biztos nagyon fájt neki! A vihar éjjel hozzánk is elért most 14 C fok kellemes reggelre ébredtünk.

    VálaszTörlés
  5. Gyors gyógyulást a "kis " szeleburdinak !

    VálaszTörlés
  6. Édes kincsem Alex, gyógyulgasson, hát persze hogy fáj neki, jól megjárta! :-(
    Úgy úgy, most bent kell lennie, kint nehogy felsértse a sebet.

    VálaszTörlés
  7. Alex you poor thing I hope your paw heals quickly. Sending you a cuddle

    VálaszTörlés
  8. A beteg gyereket kényeztetni kell - és miért baj, hogy bent van ? Hiszen olyan aranyos, tiszta, szép jószág... Családtag, nem ? Hát akkor nem csoda, hogy a közeletekben akar mindig lenni.
    Csúf dolog ez a köröm leszakadás, figyelni kell rá, hiszen a mancsát a legnehezebb megvédeni egy esetleges elfertőződéstől.

    VálaszTörlés
  9. Engem a hír azért nem ijeszt meg, mert az én kutyámnál is előfordult nem is egyszer. Azóta sem értem,ez hogyan történhet meg? Valóban nagy vértócsák maradnak utána, pláne egy ilyen nagy testű állatnál. Egy ideig nyalogatta a kutyi, de úgy tűnt meg sem kottyan neki.
    Szép kis papucskát kapott és nagyon aranyos ahogy alszik!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm az érdeklődést,és a jobbulás kívánást is...Aránylag könnyen átvészelte, bár sántikál kicsit és valószínű érzékeny is a köröm helye, ami majd lassan begyógyul és új köröm lesz...Csak hozzá ért a seprű ahogy söpörtem, és felsírt... biztos fáj még...A játék utáni vágy erősebb mint a fájdalom, így mi szabályozzuk... Már nem mosogatjuk fertőtlenítővel.

    Bea! Mi sem passzióból vittük el...Tudod Alex azért kinti kutya, ami azt jelenti hogy a sártól a kavicsig mindennel találkozik...Nagy a fertőzés veszély, nem beszélve a legyekről, bogarakról...Mindenképp vigyázni kell, nem beszélve arról hogy nem kis kutya Alex...nagy a súlya, amerre ment minden véres lett.és ömlött a vér...Most már maga nyalogatja, tehát rendbe lesz... Még egy fű szál is felszúrhatja,ezért most többet bent lehet, gyógyuljon csak meg... többe kerülne ha valami kint történik vele...

    VálaszTörlés