"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. június 17., vasárnap

Nyuszi ül a fűben ..és a többiek...

Nagy meglepetésbésben volt részem, mert nem gondoltam hogy én kapom, az ajándék készletet, amit Bea rendelt...Amikor olvastam nála, hogy a barátnőjének is rendelt, egy percig sem gondoltam, hogy én leszek aki kapja...Azon gondolkodtam, hogy olyan sokat beszéltünk már, sosem mondta hogy van olyan barátnője aki kézimunkázik...HHHHiii...Nagyon örültem és és tipródtam is, hogy minek is köszönhetem az ajándékot...Írt is levelet is, de még is úgy gondolom nem érdemeltem meg...

Egy biztos, a postás bizonyára megjegyzett, mert kicsit viharosra sikeredett az átvétel, noha nem tudtam, mit is fogok kapni és kitől...és valószínű hogy a papirokat sem fogja tőlem kérni...

Így most a róka és minden terv ugrott, de apróságokkal vagyok kicsit elfoglalva, igy csak elhessegettem a gondolatot hogy nekiálljak...
Aztán még is csak erősebb volt a vágy... hogy belebökjek...Persze nem gondolom, hogy mindig ennyit tudok rajta böködni, de nagyon kiváncsi voltam..Nem tudom lehet e látni a nyuszit...én látom...
Bea itt is nagyon köszönöm!!!







Ma kint fotóztam a virágokat...és ahogy katingattam, azt vettem észre Alex beleállt a képbe...Annyira édes...
Szép hetet!!!




7 megjegyzés:

  1. Kedves meglepi :)
    Alex gyönyörű, ahogy a virág is, ahogy készülődik, majd kibomlik és megmutatja magát teljes pompájában.

    VálaszTörlés
  2. You are off to a good start, that is going to be a lovely picture when finished

    VálaszTörlés
  3. Mert Alex tudja, hogy ő a legszebb virágszál!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Jó ideig elleszel vele, úgy látom jó nagy lesz a végeredmény. Addig is mutasd a látványos, meglepő, magával ragadó és szép részleteket.

    VálaszTörlés
  5. Szívesen. Szerintem a nyuszi akkor fog jobban látszani ha kész lesz a füle.
    Alex gyönyörű kutyus!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok a megjegyzéseket...valóban Alex a legszebb virág... mákvirág...
    Szerintem elég sok xszemnek kell lennie, hogy rendesen kirajzolódjon egy -egy részlet...
    Persze nem jelent semmit, hogy nem írtak rá, és hogy elvegye a himzéstől a kedvem...

    VálaszTörlés