"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. július 24., kedd

Hibiszkusz...????

Azt hiszem, mocsári hibiszkusznak kaptam...közel 10 éve...Tavaly majdnem sikerült kinyírnom, de az  utolsó pillanatba,  jött ötlettől, újra kihajtott..Nagyon sajnáltam, mert  még az "indexes" időből kaptam egy nagyon kedves ismerőstől, akire jó szívvel gondolok mindig...
Ez a virág is nagy kedvencem...mig virágzik, megnézegettem és fotózgatom mindennap... Pár nap alatt az összes virág kinyílt...és már csak a levelei vannak, várják a következő évet...



















12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép növénygyűjteményed van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...gyűjtemény???ááááááá dehogy...egy pár virág...

      Törlés
  2. Szerintem az.És szép, pedig "csak" fehér. S mégis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokan megdicsérték az évek során, mondván ilyen szép hófehéret még nem láttak...Akitől kaptam,Ő is kapta, de magvetésről...Az enyém megmaradt, az Ővé nem...

      Törlés
  3. Vera amennyiben nagy virágai vannak, /akár 20 cm nagyságúak is lehetnek/ akkor mocsári hibiszkusz, télen takarást igényel, amennyiben kicsi virágai, akkor pedig kerti hibiszkusz, ill. rózsamályva /magról könnyen szaporítható/ télálló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy emlékszem, mocsári hibiszkusznak kaptam..Minden évben bevittem a fólia sátorba télen, .Az hogy most mégis megkérdőjeleztem... hogy nem akkora a virágja, mint ahogy amiket látok,azok óriások, ez azért nem...Hozzáteszem tavaly kint hagytam mikor az az igazi kemény fagyos tél volt, mondván fagyálló,minek is cipelném be, hisz annyi éve mindig bevittem...Tavasszal nem hajtott ki... hiába vártuk...gondoltam kidobom... minek legyen, de aztán jött egy ötlet, ami már nem oszt,nem szoroz, hogy vágjuk a gyökereket majdnem teljesen vissza, új föld...és majd meglátjuk...Hetekig az üres vödröt öntöztem... csak nem akart beindulni...Amikor már feladtam,sajnáltam, mert ajándék volt, egyszer csak valami picurka hajtás féle jött elő...Igy lett újra virág a virágom...
      Köszönöm az infót...és örülök hogy "megszólaltál"

      Törlés
  4. Csodaszép ez a mocsári hibi♥

    VálaszTörlés
  5. Ki ne szeretné a fehér virágot, úgy iciri, piciriben mint nagyban, gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy igaz...Bár én azt szeretem ami ép nyílik...ki érti ezt...

      Törlés
  6. Én még nem is láttam fehéret ! Nekem is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Kár hogy ilyen rövid életű... már csak a levelei vannak meg...

      Törlés
  7. Gyönyörű ès ilyen hófehèret mèg èn sem láttam!

    VálaszTörlés