"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. július 31., kedd

Júliusi felhők...

Olyan hamar elszaladt ez a hónap is, szinte észre sem vettem...és holnap már új hónap kezdődik...Hova ez a nagy rohanás...kiérti...
Jó pár felhős fotók készültek, de készülhetett volna még több, de egyre kevesebb a blog látogató, kevesebb a megjegyzést hagyó is... Nem szemrehányás...De ha nincs aki inspiráljon, minek is törjem magam... látok  majdnem minden  nap égi fotókat...mással is ugyanez a helyzet.Elmaradt az a láz...amikor fotóztam, hogy jaj, majd a lányok örülnek...Egyre kevesebb az olvasni való és az írni való is...

Szeretettel egy csokor felhő...

Itt a csendbe, ma jutott eszembe, blogom szülinapja is volt, még júniusban, teljesen kiment a fejemből 8éves lett a blogom..
Előjönnek emlékek... milyen lázasan ültem minden nap ide,és micsoda élet volt...
Emlékszem más időkben micsoda ünnep  volt egy blog szülinapon...Én csendbe magamba gondolom végig, mennyi mindről írtam, mennyi fotó készült... milyen sok kézimunkát tanultam meg, mennyi mindent osztottam meg veletek...Milyen sok örömben volt részem, úgyszintén veletek...Milyen sok blogos barátnő lett, jó párral a kapcsolat a mai napig megmaradt......
Köszönöm akik velem tartottatok...és még egy darabig elkísérnek, ebben a csendes blogvilágban..
Köszönöm... akik nem hagytak magamra..itt vannak velem...



















Köszönöm a látogatást!

17 megjegyzés:

  1. 8 év nagy idő! Maradok veled továbbra is! ♥

    VálaszTörlés
  2. A blogolásnak megvan a sajátos hangulata, személyes jellege. Én is hiányolom a magaménál a megjegyzéseket, de hidd el olvasunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy írtál...Aki aktív blogoló, annak nem újdonság amit írtam...Tény és látjuk hogy mennyire hanyatlik a blogvilág...

      Törlés
  3. Itt vagyunk!!! :-)
    Azért van még jó pár blogos és olvasó. Én a megjegyzések hiánya miatt nem aggódom, amíg a világ másik végéről is lelkes követőim vannak, addig kerek a világ, legalábbis nekem :-)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy itt vagy...Látom és olvasom nem csak nálam van ez az állapot, hisz mindenki szembesül az adatokkal is akár...
      Engem inspirál ha megjegyzések vannak...

      Törlés
  4. Jó itt nálad nézelődni, gratulálok a 8 évhez. Erről jutott az eszembe, már én is 7 éves vagyok :).
    Nem mindig írok, másokhoz sem, de saját dolgokat is ritkábban osztok meg, de szinte nincs nap, hogy ne kukkantanék be a kedvenceimhez, többek között Hozzád is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva..és én is gratulálok a blogszülinapodhoz...

      Törlés
  5. Szívesen vagyok Veled!
    Akik maradtak, azok aktívak.

    VálaszTörlés
  6. Én is itt vagyok ám! :)
    Gratulálok, hogy ennyi évet megélt már a blogod, éljen tovább!!!
    Mindig megnézem az új bejegyzéseket, csak könnyebb olvasgatni, mint belépni és írni. Azért ne keseredj el, látod, hogy kíváncsiak vagyunk Rád! :)
    És épp most néztem rá a saját blogomra, szégyen, de július 12-én írtam utoljára. Ejnye!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit..Naaaaa ez az...Mindenki csak olvas...
      és igen...ejnye-bejnye...julius 12-én??
      Remélem jól telt a nyaralásod...

      Törlés
  7. Köszi a felhőfotókat, némelyik igencsak különleges!
    Gratulálok én is a blogszülinaphoz!
    Igen, sokszor elgondolkozom én is, hogy hová lett az a pezsgés... de az az igazság, hogy én is egyre ritkábban jutok ide... zajlik az élet...
    Szép hétvégét! Bujj el a meleg elől! :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok én is a blogszülinaphoz! Látod jövünk hozzád, csak lehet, hogy nem mindig sikerül kommentet írni, van úgy, hogy csak annyira van idő, hogy rákukkantsunk a bejegyzésekre. Megpróbálok majd gyakrabban jönni... Azért a blog szerintem nem csak a nyilvánosságnak szól, jó visszalapozni a bejegyzések között, jó dokumentálni a dolgokat.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Vera, a szívemből szóltál. :( Régen mekkora élet volt a blogvilágban és mennyire szerettem azt a virtuális zsongást. Lassan mindenki elköltözik amoda, a virtuálissá vált szócsaták ott űzhetők. Ez persze a mi egyre kisebb világunkban nem is akkora baj. Nehezen fogadtam el a megcsappanást én is, de aztán megkérdeztem magamtól, kinek is írok elsősorban? ;) Hát magamnak meg a férjemnek. És ha valaki más is betoppan és nagy ritkán üzenetet hagy, az már csak plusz öröm.
    A felhők játéka megunhatatlan, fotózzál még sok ilyet, mást, hozzad, mutassad, írjál! :) Én itt leszek, bár szintén ritkán hagyok üzenetet.
    Boldog blogszülinapot, még sokszor ennyit!

    VálaszTörlés
  10. Így utólag is kívánok még nagyon sok boldog blogszülinapot ! Hasonlóan érzek én is sokszor mint ahogy megjegezted és az előttem szólok is írtak, hiába változik a világ más mint mikor belekezdtünk pár hónap múlva nálam is "blogszülinapi buli" lesz ha én is el nem felejtem :-))

    VálaszTörlés
  11. Csodás képek!

    Nekem az utóbbi időben már nincs kapacitásom fotózni, pedig régen havi több száz képet készítettem a környezetem szépségeiről, most meg jó ha havonta 10 képet ellövök. :-(

    Boldog blogszülinapot így utólag is. :-)

    Most, hogy írtad a blogszülinapot gondolkodtam el, hogy az én blogom meg szeptemberben lesz 9 éves, hogy telik az idő, mennyi minden változott azóta.

    VálaszTörlés