"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. augusztus 27., hétfő

Maci...

Ma  lett kész egy új amigurumi horgolás."Közös horgolásaink " csoport lévén készült el,bár már régebben kinéztem,olyan kis helyes ,aranyos maci ,jó volt minden pillanatában horgolni..Elakadtam,  és nem azért mert oly nehéz volt, inkább mert eddig nem magyar mintákból, csak a számok alapján horgoltam.
""Ne gondolkodj a mintán,csak horgold ami oda van írva"" vagy valami hasonló segítséget kaptam..Akkor kicsit rácsodálkoztam,és követtem a mintát..Jól jött a segítség,mert valóban így sikerült elkészíteni..Az összevarráshoz külön tudás kell, nem könnyű és nem is szerettem, de enélkül nem kell életre.Nagyon örülök neki,jó ránézni, mosolyognom kell...
Sok fotó is készült, ilyenkor mindig nagy dilemmában vagyok, melyik kép is legyen..
Alica bella  a fonal,és a kezembe tartva látszik mekkora.
















 homályos lett a kép, de  de farka is van,

kaktusz virága

11 megjegyzés:

  1. Édes a selyemcukorka színű foltjaival, látod én még rendes fotót sem készítettem róla, már el is ajándékoztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak fehéret képzeletem el, de mikor láttam a te macid, rögtön beugrott, hogy maradt a másik fonalból pár méter, ami szürke is meg rózsaszín is,ép elég lesz ide...Ma tűvé tettem a lábát... elfelejtettem, hogy egybe van már a testtel, jó időbe telt, mire rájöttem, azt hittem elkevertem a lábakat...ja...és bontottam is hogy igy álljon a lába...

      Törlés
  2. Tündér ez a kis macid nekem legjobban a függöny előtti tetszik! Már lassan sorozatgyártást vállalhatsz a kis állatkákból:-))

    VálaszTörlés
  3. Ez a tenyérnyi mackó nagyon cuki lett! :) Látom, az őszre készül, már sálat tekert a nyakába.

    VálaszTörlés
  4. Cuki lett a mackó és a kaktusz virága is szép. :-)

    VálaszTörlés
  5. Cuki!!! És nagyon jó, hogy nem lett egyszinű!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok...Persze mint a többinél is lesz folytatás, mindig jön egy úgy ötlet, bár a minta ugyanaz...Gyakorlás sosem árt,talán lesz aki örül majd egyszer...

    VálaszTörlés
  7. De aranyos a macikád! Nagyon ügyes vagy!
    A kaktusz virága meg csodálatos!

    VálaszTörlés