"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. augusztus 14., kedd

Rókácska...

Mitől, és miért lettem oda a rókáért nem tudom... de hogy most szerelmetes lettem a rókákba,az biztos..Már megbeszéltem magammal hogy több nem készül, erre láttam egy másik mintát, de rókaszínből és fehérből készítette el valaki..Tudtam hogy nekem is kell horgolnom..Neki is álltam,mikor az orrához értem, azt írta a minta kisebb tűvel kell csinálni, hogy csúcsós legyen a róka orra...Kész is lett, de nem igazán tetszett, gondoltam a mintát elszámoltam,ezért egy másik fonalból, ALICA BELL_ából újra neki álltam, de most nagyon-nagyon figyeltem...és most is olyan lett az orra...tehát a minta ilyen...A következő meglepetés akkor ért mikor a testet készítettem..ÓÓÓ de picike lett,és azon gondolkodtam mi fogja megtartani ezt a nagy fejet, nem beszélve a nagy füleiről...
Kétségeim voltak, de az akarat erősebb volt, így elkészült, mert minden pillanatot élveztem, ahogy készült az én kis sivatagi rókám...Farka és a lábai tartják meg...
Nem szaporázom a szót ...édes, aranyos kis rókám lett, és vígan állt nekem modellt.











❤❤


                                                                                       ❤❤


közben egy másik aranyos figura is készülget,és itt látszik, most van egy + fej,amiből egy újabb róka készül majd...


                                                                   💗💗
vihar készül








Köszönöm a látogatást! Legyetek jók...

13 megjegyzés:

  1. Jaaaj de aranyos!
    Néha én is kételkedem a minta apró részletén, úgy értem itt-ott nem stimmel, de csak jó lesz.
    A készülő róka érdekes. Más típus lesz. Várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye?Egyébként a fehér fej lesz róka ugyan ilyen... amit látsz.....kicsit hadd maradjon titok a sárgás fonalból készülő....Annak lesz titok, aki nem ismeri a mintát...Ez sem volt nekem egyértelmű, már kértem hozzá segítséget...és kaptam...

      Törlés
  2. Nagyon helyeske ez a rókica is :)
    A vihar készülődéséből a házak között nem láttam semmit, de az eső és ez a kis lehűlés jól jött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy ...köszönöm...nem is baj, hhogy a vhar elmaradt,aránylag csendesen jött, bár a városba nagy szél is volt, gyerek mondta...szerencsére aránylag védett helyen vagyunk,persze van máskor más árnyoldala is...Törve-zuzva nem is kell az esőből sem..Tudom nem szeretem és akarom kérdés...
      Tegnap voltam orvosnál reggel, kifejezetten fáztam,alig volt 19 fok...

      Törlés
  3. Mindig elámulok, hogy nálad milyen hosszú egy nap, hogy ennyi minden belefér . Tüneményes a róka :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Ági...Egy ilyen kis figura is hetekig készül nálam, mert csak késő este horgolok, mikor már apa alszik...beszélni és számolni nem tudok egyszerre...

      Törlés
  4. Nem értem nálam miért nem jelent meg a bejegyzésed, eddig. Nálunk inkább szélvihar volt pár csepp esővel, kis lehűléssel. Rókád pedig tökéletes, babás cukor falat. Színe miatt inkább sarki rókának látom, de így is, úgy is nagyon aranyos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is jártam már igy, nem is egyszer...A rendszer egyszerűen nem frissit...
      És igaz,Ádám meg is jegyezte, hogy sarki rókához hosszú a füle....de annyira nem számit, hisz az egereken sincs nadrág... eszembe sem jutott volna elkészíteni rókaszínbe ezt a mintát, ha nem látom meg együtt a facén mindkettőt, hogy milyen édesek...Egyre több minta jelenik meg, mi meg kapkodjuk a fejünket, hogy melyiket is horgoljuk meg, mert mindegyik kis figura egy igazi kis szépség...

      Törlés
  5. Milyen a virág van az utolsó képeden ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, nem engem kérdeztél, de nekem is volt ilyen virágom. Ez a csodás bougainvillea, más néven murvafürt, kertészetekben beszerezhető, vagy OBI-ban is kapható néha.

      Törlés
  6. Ó, ez a fehér rókácska tünemény és tetszik, hogy a képeiden szinte életre kel. :) Lelke van.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cuki ez a fehér róka. Egyre jobban mennek ezek a kis amigurumi figurák is. :)

    VálaszTörlés
  8. Bejus és Edit köszönöm...tündériek,kellll horgolni !
    Edit köszönöm hogy írtál fodorkánál, bár én írtam neki levelet!!!

    VálaszTörlés