"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. augusztus 11., szombat

Illatpárnák...

"menekültem " a sok kéktől és lilától,.....A nagy kép egyenlőre ezekből a színekből áll,és annyira akartam valami mást...Találtam egy nekem tetsző aranyos kis mintát a pinteresten, nagyon pici változtatással készítettem el...Olyan jó volt hímezni, gondoltam, nosza gyorsan másik színből is készítek még egyet.....Menet közben jutottam arra, hogy mégsem hímzem ki az egész mintát, csak részben...így született meg hasonló mintával, de egész más hímzés...ÁÁÁÁ..és hogy örültem, hogy jó döntés volt, nekem így is nagyon tetszik ez a kis minta..
Még kell apróság... remélem lesz hozzá ötletem is...és energiám is, mert ez a nagy hőség kivesz minden erőmet, energiámat...a munkám is nehezen megyeget...

Természetesen levendulával van töltve..és takácsvászonra van hímezve,némi apró gyöngy is került rá..












                                                                                      💔 





Legyetek jók...jó pihenést kívánok!
Köszönöm a látogatást!

5 megjegyzés:

  1. Nekem sokkal, jobban tetszik a kiragadott mintarészlet, kevés blackworkkel megbolondítva. Jó alkalmazni a különböző varrási technikákat, legközelebb már csipkét is raksz rá.

    VálaszTörlés
  2. Illatpárnák... szinte érzem a levendula illatot. :)
    Nagyon szép a kaktuszod!

    VálaszTörlés
  3. Beauitful cross stitch, love the pattern and colours

    VálaszTörlés
  4. Ugyanaz a minta és mégis mennyire más. Nekem tetszik mindkettő. A Kaktuszod is nagyon szép. Nekem még évekkel ezelőtt nyílt virág az egyik kaktuszomon (sajnos azóta már nincsen meg), kb. egy napig, aztán szépen el is nyílt, neked sokáig virágzik?

    VálaszTörlés
  5. Sok szép minden készült Nálad, én most unokázom,/ és szenvedek a melegtől/, így most nem nagyon jut időm a varrásra.
    Azért nemsokára aktivizálom magam

    VálaszTörlés