"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. december 13., csütörtök

Erről---arról...

Tegnap  délután kitakartam a farkasokat és pár xszem belekerült...Olyan jó volt újra  böködni...Az agyamat teljesen leamortizáltam, jó, hogy kicsit másra is tudok már figyelni...kemény 3hónap... A gondolataimat próbáltam lekötni, de mikor jött az éj... százféleképpen  gondoltam végig, mi is lesz... ha...Most a ha-nak vége... majd újra vizsgálat lesz.....Csak reménykedem, hogy kapok még időt...
Ma már összekészítettem a borítékokat..útnak indultak....Eddig csak kézimunkával készültem, semmi mást nem csináltam,...
Tegnap az orvos mondta, készíthettem a sütiket, és a halászlevet is főzhetem...Gondolom,hogy elterelésnek szánta az orvos, mert látta, hogy nagyon izgulok és félek...

Most pedig a hímzésemről...Lassan a feléhez érek ,sőt már van ahol kicsit arrébb is vagyok..




 ma reggel...

 tegnapi fürdés...



Köszönöm hogy benéztél... 


8 megjegyzés:

  1. Ha azt mondta az orvos, hogy főzheted, sütheted :), akkor bízzál/ bízzunk benne, hogy úgy is van :)

    VálaszTörlés
  2. Hessegesd el a rossz gondolatokat, csak a szépre jóra gondolj, így a jót vonzod magadhoz!
    Jól el haladtál a farkasokkal... mindjárt elkészül:) Sok jó ismerősödhöz küldöd az angyalkát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Messze van az a mindjárt....Még a fele vissza van...
      egy valaki nem jelzett vissza... megint a ládába csücsül a boríték...

      Törlés
  3. Ennyi "borítékot adsz" ??? (Vagy félreértem ?)
    Én ilyenkor el szoktam gondolkodni, hogy és aki nem tud borítékot adni, azzal nem is kell, hogy törődjenek ? Azt hiszem, mi rontjuk el az eü-ben dolgozókat. Ez persze nem jelenti azt, hogy egy komolyabb beavatkozás esetén én nem "köszönném meg" valahogy a hozzám való türelmüket - de mindenkinek biztos nem tudnék adni...
    Nagyon nem jó ez a rendszer - de gyanítom nem fog ez mostanában megváltozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon félre értesz valamit, mert ugyan tényleg voltam kórházba, de nem adtam semmit...nem is volt fogadott orvosom. A boritékokba karácsonyi üdvözlő van, a barátainknak..

      Törlés
    2. Ennek örülök, de majd megmagyarázom, miért írtam/gondoltam azt, amit.....

      Törlés
    3. okés... majd válaszolok...

      Törlés