"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. december 11., kedd

Újabb kedvenc...

Valószinű rajzfilmből való figura lehet, unoka küldte a képet hogy szeretné ha elkészíteném..Mintát is sikerült megtalálni, igaz ez  már régebben történt, mert hogy unoka igérte a fordítást...vártam... és vártam...Már a mintája sem elérhető...így kénytelen voltam a számok alapján meghorgolni..Tulajdonkép ez nem is nehéz minta,...sőt... szerintem tök egyszerű..., egyedül a szemöldökével nem voltam, nem vagyok kibékülve...család szerint,/unokát kivéve mert nem láthatja,/ ép ilyennek kell kinézni...Ám akkor legyen...Az összevarrással már meggyűlt a bajom...a szem és a szemöldök mindig kicsúszott a kezemből, hiába a sok gombostű is...Lényeg hogy azért én erősebb voltam...igy kész...

18-19 centi lett. YarnArt fonal.

Menyem szerint biztos örülni fog neki, többit is kivitte ,Münchenbe magával,amiket készítettem ,szekrényen sorba vannak rakva...
Lassan kész egy másik projekt is... azt csak az ünnepek után mutatom..Igyekeztem több mindent befejezni...

MÁS:::: Kicsit morcos vagyok és el sem tudom képzelni ha sürgösségivel adunk fel egy levelet, hogy a jó csudába fordulhat elő hogy három hét alatt ér oda... gyalog vitték?

Akkor a karácsonyi levelek mennyi idő múlva érnek oda? 1hónap se elég?









Köszönöm hogy benéztél!

16 megjegyzés:

  1. Snoopy kutyus? Cuki lett. Biztos örül majd az unoka. Ha a többinek is örült, ezt is meg fogja becsülni.

    Nekem is volt hasonló "élményem" a postával, bár részemre 10 nap alatt sikerült kézbesíteni egy küldeményt. Ettől függetlenül most vizsgálják, hogy mi az oka... Mert elég kellemetlen helyzetbe kerültem az egész miatt, csak ezért reklamáltam a postánál.
    De egyik évben a svéd ismerősöknek a dec. 9-én feladott borítékot dec. 30-án sikerült kézbesíteni, a 3-5 nap helyett. Akkor megírták, hogy ennyi belefér az x %-ba, ami nem ér célba 3-5 nap alatt. Köszi, posta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem a Snoopy kutya...annak a mintája is meg van, mert azt is kérte, régebben, és mondta az unoka, hogy az még ráér...
      Engem csak annyiból dühit hogy 3 hét alatt kézbesítették, hogy névanpra küldtem, és szándékosan korábban, hogy kismeglepi legyen, egy sima névnapi lap, bopritékba...
      Egyre többet kérnek a szolgáltatásért, és egyre trehányabbak...

      Törlés
  2. Hát ez a kutyi piszok jó! Szép is lett.
    A posta már túlterhelt ebben az időszakban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...A postáról is lehetne vitatkozni... de felesleges...Szerncsére nekem szállítással nem volt sok problémám..de már kaptam felbontott megrongált borítékot.

      Törlés
  3. Cuki lett a kutyus! :-) Nagyon ügyes vagy!
    A postával már én is jártam így sajnos. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..Szerintem, ez a kutyus akárhogy is nézem, a könnyebb elkészíthető kategoriába tartozik...Mint irtam egyedül a szeme és a szemhéj okozott fejtörést, de ezt is csak azért, mert nem értem ami írva van segítségül...

      Törlés
  4. Csak elkészült ez a kutya! Milyen aranyos, tetszik a füle is olyan különleges :)
    Nekem is van történetem a postával, vagy kitudja.... Budapestre küldtem és az ajtószámot nem jól írtam rá, de csak egy számot tévedtem, így visszaküldték, ismeretlen címzettként... Érdekes módon se a szomszéd, se a postás nem tudta, hogy a következő ajtónál lakik a címzett. Azért nálunk vidéken ennyit megteszünk, hogy utána gondolunk, vagy csak kicsit odébb lépünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...A napokba kaptam olyan levelet, amin csak a nevem volt,és a helységnév...és kihozzták..Ilyen kishelyen a postán szétvállogatják a postások maguk. kihez tartozik a küldemény...jelen esetbe a név számit, hisz a postás tudta, hogy hozzá tartozom...Nos nagy városokban talán a szomszédok sem ismerik a közvetlen szomszédot sem, nem hogy aki ugyan abba a házban lakik.

      Törlés
  5. Nagyon aranyos lett a kutyuskád!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem -- nagyon eltaláltad a kutyit !

    VálaszTörlés
  7. Cuki!Nekem elsőre a kutyusról Foxi-Maxi ugrott be.A postát meg inkább hagyjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ezek szerint neked is van emléked a postáról!...emelni tudnak árakat!

      Törlés