"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. január 6., vasárnap

Az év első munkája...

mi is lehetene más, mint egy szerencse malac...Gyerekeimnek készítettem, de a harmadikat nem tudtam befejezni, igy még akkor ép  a malac készítésével voltam elfoglalva, mikor a gyerekek megjöttek, új évet kíváni..Be vett szokás, hogy választhatnak, a készletből ki mit szeretne...Unoka rögtön a fél kész malacot kérte, mondtam, hogy oké, mire mennek el befejezem, de az volt a kérése maradjon úgy, ahogy itt a fotón is látszik...
Mutattam a barátnőmnek, aki rögtön azt mondta, hogy ez egy fog...Nos nem tudom...

Egy méret,jól látszik a különbség...Eddig többnyire Alice bella foallal dolgoztam, mert könnyű vele horgolni, aránylag fényes kicsit a fonal, jó megfogni, mig a másik pont az ellentétte, sőt a bőrt is megsértte az újjamon... a kezem is fájt tőle...Viszont igazi stabil kemény figura készül belőle...Ez a catania fonal...Nem a kedvenc fonalam lesz az biztos,,  de készül még belőle figura...

Lázasan keresgélt a Neten, az unoka hogy mi is legyen az kérése amigurumiból, de egyenlőre nem talált... vagyis ép tegnap vettem észre, hogy a pinterestemen van egy lamantin, amit nem én tettem oda, igy könnyen előfordulhat, hogy azt szeretne...

A szilveszteri fotók is készültek... ..mindkét kedvencünk nagyon félt...  Nem vették észre azt sem, hogy majdnem egymás mellett fekszenek...





 amikor csendesült a lövöldözés...




 új év....új hely... pár napig...itt olyan óvatosan közlekedik, hogy még véletlen sem ér semmihez...

5 megjegyzés:

  1. Békében voltak az állatok nálatok. Ez jó.
    Unoka kérése fura.

    VálaszTörlés
  2. Gyerekek kérését sokszor nem értjük, nem is kell érteni, csak teljesíteni. Varrodába költözött a cica? Ezért van új helyen? Viszont nektek családi Szilveszter volt, hiszen már családtagok a házi kedvenceitek.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, elérünk-e valaha oda hogy betiltsák ezt az őrületet szilveszterkor. Sajnos nem hiszem, pedig nem csak az állatoknak lenne jobb, hanem a levegőnek, a füleknek, az emberi idegeknek is.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem meg aranyos az a félkész malac. És abszolút egyedi :)
    Csatlakozom az állatvédőkhöz: a szilveszteri petárdázást be kéne tiltani... már kisgyerekek is kezdik, szerintem félelmetes...

    VálaszTörlés
  5. Sokan nem is gondolnak bele, milyen stressz éri az állatokat...Olvastam milden féle érveket.. hogy egy évben egyszer kibirják az állatok... aztán milyen idegesitő, a kutyagumi...Semmi köze nincs a petárdázáshoz...Nem vitatkozom ilyen okos emberekkel...Tudom és látom ,hogy a mi kedvenceink ezt hogy élik meg , bent a lakásba... nos azok a szegénykék akik kint vannak, nem csoda hogy kitörnek ...széttépik, vagy átugorják a kerítést...és ott pusztulnak el....
    Ez nem káros a levegőre?,,
    Köszönöm, hogy itt voltatok, és hozzászóltatok!

    VálaszTörlés