"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. május 29., péntek

Madár,kontúrokkal.

Fogadkoztam, hogy , bizony rögtön kontúrozok is, ahogy kicsit varrok a madárból.De csak el hagytam, gondolkodtam rajta rendesen,és halogattam.több félelmem is volt,az anyag miatt is, aztán jött egy pillanat, hogy belevágok, maximum nem lesz jó, bontok...Varrtam és bontottam, akkor már kíváncsivá tett, hogy nekem hogy fog mutatni.Eleinte kicsit unalmasnak tűnt még a hímzés is...bár figyelni kellett, balra félkereszt, jobbra félkereszt,,xszem, egy szállal, két szállal van variálva, de ez adja meg az egész hímzés érdekességét, szépségét .Szinte biztos vagyok benne, hogy  más anyagon szebben mutatna..Aztán belejöttem...AAAAA!de nagyképűségnek tűnik,, vagy inkább csak varrtam..Tudom ez még messze van a profitól, de rajta vagyok.Igazából már nem sok van belőle vissza, már a rámát is odébb tettem.Sok fotó készült.Tudom biztos van benne hiba de igyekszem.











                                                                          💓💔💕💕
nem lehet nem szeretni... aranyos ,és mindig olyan mint kiskorába, csak már megnőtt.


Ez papagáj virág levele.Bármivel permeteztük, semmi nem használt.Nem tudunk rájönni mi lehet.Egy biztos csiga nem.A virágtól nem messze az asztalon pár éve paprikát neveltem,  az is ép ilyen volt, ezért is nem csinálok.Hihetetlen, komoly permetszereket használunk a virág miatt, és akkor ezzel nem tudunk megbirkózni. Idén  megszüntetjük az állományt, nem szeret nálunk lenni.Tavaly már egy tő sem hozott virágot,.

Köszönöm a figyelmet.. köszönöm a látogatást...Szép hétvégét, vigyázzon mindenki magára és családjára!!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a madaras minta és különleges is ezekkel az öltésekkel. Igazi szerelem hímzés lett ugye?
    Alexxel kölcsönös a szeretet, kell aki hozzád bújik és te hozzá. Ezek az egzotikus virágok szépek nagyon még ilyen rágott állapotban is először azt gondoltam banán, most nagy divat felénk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen lenyűgözött a kép amikor láttam a pinteresten...Sokáig kerestem a mintát, aztán egyszer a levelezőmbe, néztem vissza valamit, akkor találtam meg, egy nagyon kedves ismerős küldte a mintát, de én elfelejtettem...Nem csak ezt, sok más mintát is kaptam már tőle, itt is köszönöm.
      Akkor hezitáltam a az öltések miatt is, hogy nem e eltévesztem majd mindig...Egyébként meg a fonal színekkel is vigyáznom kell, mert van sokszor, hogyha egymás mellé teszed, meg nem mondod, melyik szín melyik számhoz tartozik.Számomra a madaras képek mindig felemelő, egy igazi kihívás mind...
      Alex most kivételesen nem hozzám bújt, nagy imádatban van Ernővel, lépni nem tud nélküle .akkor nem megy vele ha autóval akar elmenni, megérzi, hogy elmegy, akkor mellettem marad.

      Törlés
  2. Vera ügyes vagy, szép a hímzésed! Alex de aranyos.)
    Csiga szokott ilyent csinálni, megrágcsálja és eltűnik, majd ha nem látjátok előbújik.
    Nálam is szoktak ilyen "láthatatlan" levél-rágcsálók lenni.(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andrea!Nem csiga az biztos, annak nyoma van, ez inkább sáska féleség lehet, vagy valami más...
      Alex imádnivaló.

      Törlés
  3. Nagyon nagyon tetszik a himzésed !!!!! Mindegyik madár különleges , mint az életben . :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági!Nagyon igaz amit írtál... ép most talált apa egy szépséges madarat, még sosem láttunk, ilyet, azt gondoltam, valamilyen retusált kép...Gyönyörű piros... tigris pinty

      Törlés
  4. Olyan jó így látni a fotókon, hogy hogyan alakul, változik, szépül egy munka! Nagyon szép lett! Gratulálok!
    Szabóméh vagy vincellérbogár garázdálkodhat nálatok. Sajnálom hogy meg kell válnotok ettől a virágtól!
    Szép ünnepi hétvégét neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... én másnál is szeretem, ha sok kép készül, mindenhonnan, minden irányból...Jobban meg lehet szemlélni, lehet nézegetni, sőt sokat lehet más munkájából tanulni, ötleteket szerezni.
      Én valamilyen sáskára gondoltam, hogy a permetszer nem használ rá, viszont nincs nyoma a csigának...!

      Törlés
  5. Látszik, hogy a kontúr bármilyen macerás, fontos, mert életét ad a hímzett képnek. Nagyon szép lett!
    Alex nagyon cuki. ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... Való igaz, a kontúr fontos, felteszi az i-re a pontot...Sokszor nem is látszik kontúr nélkül, mi is lenne a mit látsz.
      Alex tényleg nagyon aranyos!

      Törlés
  6. The bird is looking beautiful, I fully understand about the material, I think I would also feel the same

    VálaszTörlés