"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. május 20., szerda

Új hímzés....

Miért voltam csendbe, teljesen mindegy, a lényeg hogy itt vagyok, és köszönöm az érdeklődést.Több minta közt nehéz volt választani, hogy melyik és milyen minta legyen a következő..Sokat hezitáltam, anyag miatt is, de mivel még mindig sok anyag van amit anno vettem, 14-es aidának.,így a választás már meg is volt,bár lehet hogy a végén sajnálni fogom, de majd meglátom.Tudom már most is, hogy a 28-as counton szebb lett volna, de a lényeg a hímzésen van..Nehezebb volt eldönteni a mintáknál, hogy  melyik legyen a befutó..Nem tudom a tervezőt, de szépséges mintái vannak, sorozatba, ez is onnan van...Köszönöm a mintát!!.Lehet hogy a madár fogott meg, , vagy a madár színe,vagy az öltések, amitől egész más az összhatás, igazából nem tudom, de ahogy megláttam tudtam , hogy varrnom kell,féltem is, még jó hogy volt aki noszogatott hogy álljak már neki...vagy talán kíváncsi volt Ő is...Minden estre jól jött a löket...(köszi) Hiába, ezek az oroszok gyönyörű mintákat képesek alkotni...
éés akkor visszafele a hímzés...













 Köszönöm a figyelmet... Majdnem nem sikerült, teljesen megváltozott minden, nem találtam a címkéket sem,és már nem az inditó pultról lehet bejegyzést csinálni...Ami jó, miért kell újítani , ami nem is jobb...

16 megjegyzés:

  1. Jégmadár, nagy kedvencem. Várom az eredményt, te kis titokzatos.

    VálaszTörlés
  2. A hozzá nem értőként az első gondolatom az volt megint, mennyit kellett böködni az anyagot, hogy ilyen gyönyörű legyen a végeredmény 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... de még nagyon messze van a késztől.,még csak ezután jön nekem a neheze a kontúr...Gondolom és tudom, majd elkészül, sok-sok bontással.Remélem legalább olyan szép lesz, mint ahogy én láttam.

      Törlés
  3. Nagyon jól választottál! Már most is csodálatos!
    Csak nézem, hogy mi munka van benne! Erre én már képtelen lennék. Minden csodálatom a tiéd? hogy mennyiféle szépséget képes vagy létrehozni. Gratulálok!
    Én is nézelődtem, nem bírtam réjönni hogy hogyan működik az új blogger. Egyszer felfedeztem, hogy felajánlotta a régit, gyorsan vissza is tértem oda.
    Jó böködést neked és nagyon várom a teljes készültségét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Mint minden kézimunkába sok munka van, csak van akinek nem okoz gondot...Én mindegyik darabért megdolgozok, nem úgy látok ahogy kellene, és még sorolhatnám...A munkám után kikapcsolódás leülni a kézimunka mellé.Van aki egész nap a boltokat járja, vagy helyesebben járta, neki az a kikapcsolódás, engem idegesít a boltba nézelődés, engem nem dob fel, egy új kütyű, vagy akármi...
      Nekem nem ajánlotta az új bloggert, ezt kaptam egyik reggel, egyszerűen nem tudtam bemenni az inditó pultról, mert nem volt...Mindent nyomkodtam mire elő jött hogy lehet írni, és egész más volt minden...alig tudtam a bejegyzésemet megjeleníteni .Addig nézelődtem, hogy írtad hogy ajánlotta, mig ráleltem, és újra kértem a régit...Külön köszönet, hogy írtál róla.

      Törlés
  4. Igazán szép lesz, Ezek az öltések adják meg a különlegességét. (hajrá)
    Kell a változás, minden területén az életnak, mert ha nem próbálkozunk az új dolgokkal marad minden a régi kerékvágásban. Nem jönnek az ehhez hasonló új szépségek, nehéz hozzászokni, de ugye megéri?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... ez mind igaz,de én igazából nem szeretem az új dolgokat.Tudom a korral haladni kell... Egy biztos, egész más hatást ad ez a variálás.Majd kiderül, jól oldottam -e meg a feladatot.Ez is egyfajta kihívás...

      Törlés
  5. Nagyon szép lesz! Nekem ehhez nem lenne türelmem. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Van hogy a sok bontástól elmegy a türelmem.... most ép volt egy apró részlet, ha nem bontottam ki 6x7, akkor egyszer sem... de engem kikapcsol a kézimunka...Másnap újra nekiálltam,és újra bontottam, mire csak én győztem.

      Törlés
  6. Fantasztikus lesz , nagyon tudnak az orosz lányok ! Várom , hogy további készültségi fokokat mutass !

    VálaszTörlés
  7. Az új felületet a blogon már részben láttam de még nem jöttem rá hol lehet új bejegyzésre kattintani.Nem szeretem én sem ha változtatnak rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..egész véletlen láttam meg, hogy oda volt írva, hogy vissza a régi blogra...rögtön kattintottam,és újra visszajött a régi bejegyzés írás felület...!

      Törlés
  8. Tényleg jól átalakították. Nem is vettem észre.😒 Én sem szeretem, amikor belenyúlkálnak, változtathatnak.
    Szépen alakul a hímzésed, kíváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Lehet hogy nem egyszerre adják oda az új felületet...én talán most voltam soron...2 hetet kihagyok és már nem is tudok írni...

      Törlés