"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. március 15., hétfő

....Arabian Women(small)

 A himzés még  január-februárban készült, tű nem volt a kezembe hetek óta, és mióta lábadozok, csak hajócsipkéztem egy keveset...Az sem megy,teljesen, majd idővel...minden helyre áll,szerencsére.















Lanarte készlet, anyaggal, maradék fonalakkal , kaptam ajándékba, még tavaly, más himző anyaggal együtt...Ez a himzés több szempontból, is kivételes....Most találkoztam elöször  az "ilyen " megoldásos hímzéssel, előtte nem is hallottam, láttam, ehez hasonlót sem.A mintaívet nézegetve, valahogy nem stimelt  az arc mintája, de kaptam segítséget, igy megoldodott a probléma.és igazából  hasonlót gondoltam, de komolyan nem gondoltam hogy igy kell varrni...Ügye most keszekuszának tűnnek a gondolataim, de nem baj...  sokan tudják e himzés titkát...Másrészt, emlékül szolgál, több szempontból... egyik, hogy a legnehezebb időben himeztem..nagy odafigyelés kellett hozzá, mármint az arc himzéséhez a másikat inkább most nem említeném...
Hamar keretbe is került...Sok kép amit amit varrtam, egy történet, egy dátum,egy emlék  fűzödik hozzá...ez is....
Köszönöm a látogatást::::.

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Jó a színvilág, stimmel a keret hozzá. Olyan rejtélyes a hölgy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.Külön érdekesség még, hogy arcot egyébként sem varrtam még, csak egyszer, de az angyalka arc volt.

      Törlés
  2. Szép lett. Pihengess, gyógyulj, hogy minél hamarabb köztünk lehess :)

    VálaszTörlés
  3. Jól sikerült ez a hímzés is. Majd visszatér a kedved! Addig is erősödj, gyógyulj!!!!

    VálaszTörlés
  4. Verám, neked most az elsődleges feladatod a gyógyulás, aztán majd jön a hímzőkedv is.

    Nagyon jól sikerült a hímzés és a keretezés.
    Ez a minta nekem is megvan valahol, igaz, nem az eredeti készlet. Egy időben nagy divat volt ezt hímezni, akkor "szereztem" be magamnak. Aztán nem lett belőle semmi.
    Ezt a technikát, amit az arcnál, karoknál alkalmaznak, talán petit point-nak hívják. Nagyon aprólékos, de elképesztően részletgazdag hatást lehet vele elérni.
    Az Arabian Woman készletnek van egy nagyobb változata is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves vagy...
      Való igaz, van egy nagyobb változat is.Soha nem gondoltam, hogy valaha én is ki fogom varrni... nagyon szép minta, örülök is neki.
      Az is igaz,a minta íven rá van irva,petit point, de mivel semmi nyelven nem tudok, igy nem is gondoltam, hogy ez a mintára vonatkozik.
      Csak ülve tudok himezni, ezért még várni kell vele, mert nem tesz jót a sok ülés, ezért is bibelődök mással..ami féig feküdve is lehet csinálni

      Törlés
  5. Nagyon különleges minta, kinagyítottam a képeket, nem semmi az arc! Megdolgozhattál vele...
    Pihenj, gyógyulj, sokszor eszembe jutsz... 💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye?Egyébként jó volt látni, ahogy alakult az arc és a kéz...
      Köszönöm, hogy gondoltál rám...Remélem, itt vége az egésznek...és csak rossz álomként gondolok rá majd...

      Törlés
  6. Milyen szép lett az arc, nem ismerem ezt a technikát, de nagyon jó lett! Ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...én is most találkoztam vele először...Merem ajánlani, nagyon jó volt varrni és izgalmas is volt...

      Törlés
  7. Csodás lett ez a kép Vera! :-)
    Pihenj és gyógyulj meg minél előbb.

    VálaszTörlés