"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. március 25., csütörtök

Orfűi barangolás.

 Ez a kiruccanás is még februárban volt...Ez egy vendégház volt anno,az erdőbe, szerintem már nem működik..Mi még  láttuk, a fekhelyeket,hangulatos volt, bár a kényelmi szempontokat nem ismertük.Kb 30 éve jártunk erre utoljára, és eszembe jutott , sok szép régi emlék és a fiatalságunk..A környéke... nos ...mint minden amit elhnyagolnak.Igazából nem is tudtam, hogy itt fogunk kikötni, hisz a terv hogy  találkozzunk a gyerekekkel  az orfűi malom muzeumnál, mert finom kenyér és pogácsa kapható, ráadásul kicsit kikapcsolunk mig várunk a műtétre...

Csak azért   vettünk egy- egy pogácsát, hogy szégyen szemre ne jöjjünk ki üres kézzel, olyan árakkal dolgoznak...Egy pogi 450forint ,egy kiló kenyér 2000 forint, de már a hét elején meg kell rendelni, mert csak úgy hogy odamész vasárnap, már nincs...

Akkor kezdett nyílni a hóvirág...és olyan érdekes volt, ami előttem volt, nem is láttam, de ahogy elfodultam mögöttem, csak hóvirág volt... csalókás volt az egész erdő...éssssss a hunyor ép bújt ki a földből.












 barlang bejárata


kis csapat...én jól beöltözve, ugyanis előtte való nap voltunk Pogányba, és akkor is nagyon hideg volt, fáztam, gondoltam itt azért többet megyünk, nem volna jó ha megfáznák...jó melem volt, ráadásul hirtelen meleg is lett.







tanösvény, számomra érdekes... sok kérdés   merült fel bennem ennek kapcsán...





ezekkel a fákkal nem lehet betelni... gyönyörűek...ahogy himbáloztak... és feltörtek a magasba...

Köszönöm a látogatást, vigyázzatok magatokra.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Szép helyen voltatok! Vannak ám árak! :)

    VálaszTörlés
  2. Klassz helyeken jártatok ! Olyan nagyon jó egy kicsit kimozdulni a sok szobafogság után , és a sok csodás fa -- amit láttatok ! Lenyűgöző ! Jó egészséget !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép helyen jártatok :)
    Elképzelem milyen lehet, amikor már minden zöld.
    Gyógyulgass, kellemes húsvétot !

    VálaszTörlés