"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. június 2., szerda

Apróságok...

 Néha kell a gyors  siker élmény, hogy alkottunk valamit.Egy ismerős kért meg, nem e készítenék az boltjába dísznek kis illatpárnákat, szíveket,Pár óra alatt elkészült,és tényleg élvezet volt készíteni...hisz igazán nem egy nagy durranás ezeket az illatpárnákat összeállítani.Minegyikbe van levendula és szöszmösz, hogy ne csak illatozzon, jó kis puha is  legyen.Közben napokig hezitáltam, hogy melyik hímzésnek álljak neki...(lassan az is kiderül)de annyira varrtam volna már,igy lett meg ez a kis himzés, ami  pár óra alatt   el is készült.Ráadásul apró anyagot se dobunk el, majd jó lesz valamire

                                        .






Köszönöm a figyelmet...szép napot...

14 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves kis minták vannak rajta szépek!

    VálaszTörlés
  2. De kedves az a kis hímzés! Az illatpárnácskák nagyon tetszetősek! nekem is tervbe vannak véve, majd karácsonyra ajándéknak szánom( ha csak előbb oda nem adom őket)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nagyon elhanyagoltam, ezeket az apróságokat, mindig volt kész, és csak elő vettem, és át is lehetett adni...többnyire hímeztem, de valahogy elmaradtak idén is...pedig rengeteg apró himzés van fent a neten. nehéz már választani is...meg mindig találok fontosabbat...

      Törlés
  3. De kedves az a kis virág minta! mindegyik illatpárna cuki, de talán a kockás tetszik a legjobban :)

    Na, az idén nincs gondom rá, hogy mit csináljak a levendulával, ugyanis a három nagy bokrom közül kettőt kivitt a tavalyi nagy merülésünk ill. az állandó eső, azt az egy kis szerencsétlent, ami megmenekült, azt meg ki kellett ásnom és átültettem más helyre, az meg ott kínlódik. Az idén már lehet nem veszek új töveket, de jövőre azért csak ültetek ismét, mert nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi...Hamar megnő a levendula...Mi is kivettünk kettő vagy három bokrot, mert mindent elfoglalt, ráadásul ennyi levendulával nem tudtam mit kezdeni...vannak nagy kaspok, abba tettem a lakásba csak úgy ontotta az illatát egy jó darabig

      Törlés
  4. Helyes kis párnacskák, jo annak akinek van ügyessege megvarrni ezeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó...Ezek az illatpárnák nem nehezek, könnyű a gyakorlatlan kezeknek is elkészíteni...

      Törlés
  5. Aranyosak! :-)
    Még sosem készítettem, de ami késik nem múlik!
    Mexi kutyánk elment, csak úgy hirtelen rosszul lett, az orvos sem tudta megmenteni. 7 bolondos évet kaptunk tőle :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...
      Nagyon sajnálom...Bizonyára volt rejtett betegsége, amit nem lehetet tudni...Fájó, amikor elvesztünk egy kedvencet,sajnos volt benne részünk többször is, viszont elég sokszor emlékezzünk rájuk...

      Törlés