"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. június 5., szombat

Neszik

 Már ideje készültem neszit varrni egy ismerősnek, csak az ihlet nem akart megjönni, igaz csak egyet gondoltam varrni.Ötletem nem volt, hogy milyen anyagból, hisz van jó pár felhalmozott anyag, hogy majd jó lesz valmire, meg eleinte sokszor mentem anyagos boltba, igy mmajdnem mindig kisértésbe estem, mert ugyan sok szép anyag van, a választás volt mindig nehéz, óóóóóóóóóóóóóó melyikből is vásároljak.

Nagy nehezen meg lett az anyag, és tudom már  az anyag feléből már régebben varrtam nesziket, az is ajándékba ment el...

Mostanába olyan nehéz mindenbe elindulni, máskor jött terv, ihlet piff-puff, és kész is... most meg hetekig tökörészek , sokszor még gondolati fázisba is.

Végül is kész lett... akkor jöttem rá, kicsit elméreteztem... nos kell egy kissebb, .Így útolag ez meg kisebb lett mint eredetileg gondoltam, ....óóókétszer is vágtam le  a kiszabott anyagból, hogy nehogy akkorra legyen mint az első...Csak ráadásként, rontottam is, de használható.Nem mesélem el, mennyire bénáztam el...viszont sok év után most jöttem rá a cipzár két végére, hogy hogyan lesz szép...és nem ölöm meg a gépet a varásával...nem mintha ezerszer nem néztem meg már az útmutatót és tudtam is, a hogyanját, mégis gyakorlatba, mindig máskép alakult .A bélést most kézzel varrtam bele, sokkal egyszerűbb , és szebb lett, mintha géppel varrtam volna bele.

Közbélés van az anyagra vasalva, majd files, (én mindig rosszul irom és hivom), és alig tűztem hogy lágy és puha legyen...Tudom a tűzés adja meg az igazi szépségét, én nem szeretem, jó megtapogatni..én a táskát is steppelés nélkül készítem, hogy puha legyen...jó megsimogatni.




karácsony kaktuszom újara nyílt, most fehérsziben...



Köszönöm a figyelmet...Szép hétvégét, jó pihenést...


6 megjegyzés:

  1. Both bags look great, quilted and not quilted.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek! Gratulálok! Ne is áruld el, hogy hol hibáztál! Más úgyse veszi észre.
    Neked is kellemes hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Én imádom a nesziket , amiket anno kaptam. Mindet használom is. :-)
    Szerintem ezek is csuda jók! A hibát meg csak te látod!

    VálaszTörlés
  4. Both bags look lovely and well done on the quilting
    Lovely christmas cactus flowers

    VálaszTörlés
  5. Hibák? Én csak szép nesziket látok :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok...való igaz csak én látom a hibákat.

    VálaszTörlés