"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. szeptember 15., szerda

bicaj...

 A mintát is, és a maradék fonalat,anyaggal  együtt kaptam, de én kicseréltem,,Ez az anyag álom.,és varrni is nagyon jó, 27-es Linda.Ahova nem lett elég a fonal ott pótoltam... Itt is köszönöm a mintát és mindent!!!

Ez is egy szerelem himzés volt, teljesen oda voltam a színekért és az egész képért.Az első olyan munka ahol elég sok a félöltés, egy, szálas, kétszálas x, aztán ami engem először zavart, hogy nem színes a mintaív, eddig csak szines mintaívről hímeztem...meg lehet szokni, később már nem is zavart...A kontúroknál kicsit megtorpanntam, hisz az nekem múmus, de annyira szerettem volna készen látni, hogy belevetettem magam..talán sikerült is megoldanom...Sok fázisfotó készült, én imádom fotózni ahogy alakul egy kézimunka, most sem volt máskép... csak egybe mutattom az egészet.Ha már bicajozni nem tudok sajnos, legalább a falamon van egy szép" bicaj a hídon". Meglévő keretből választottam, ami itthon volt.A keret a KIK-ből van
























13 megjegyzés:

  1. Te jó ég, hogy ez milyen szép!! 😲😍 Mint egy gyönyörű festmény!
    Látom, már a helyét is megtaláltad ☺️

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett ! Gratulálok ! Tökéletes a kép, a keret egysége is ! Jó lesz a falon nézegetni !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, nekem is az jutott eszembe hogy olyan mint egy szép festmény! Ügyes vagy jó választás és kivitelezés!

    VálaszTörlés
  4. Hú, ez milyen szép! Olyan hangulatos.
    A keret pedig telitalálat, nagyon illik hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, jó egészséget!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, nem csodálom, hogy beleszerettél.
    Mennyi sok szép kézimunka díszíti az otthonodat :)

    VálaszTörlés
  7. Krásna výšivka!
    A veľmi sa mi páči stena s výšivkami.
    Pozdravujem,
    A.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm mindenkinek hogy írt a bejegyzésemhez! Hiába no... az ember szivét megdobogtatja, ha a munkájához van elismerés, hozzászólás! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Annyira jó ez a kép. :-) Elhiszem, hogy szerelem hímzés volt. :-)

    VálaszTörlés