"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. november 24., csütörtök

próbálkozás.....

 Valahogy nem igazán barátom a keményítés... pláne ha gömbről van szó... Az egész horgolást tönkre lehet vágni a keményítéssel, ráadásul milyen macerás... próbálkozom... majd meglátom mi sül ki belőle...









9 megjegyzés:

  1. Hűűű, ezt a részét nagyon nem szeretem én se. Ott van nekem is egy halom meghorgolva, de a keményítésig még nem jutottam el, csak tologatom mindig az idejét.
    Mivel keményítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MInt irtam, a keményitéssel is el lehet egy szépen elkészitett kézimunkát rontani... ÉN magam utálom a keményités minden szakaszát... pamacsolás, aki keményitett már tudja mivel jár... vagy egy fürdőszoba vagy egy külön szoba... hogy belefeledkezz a munkába...Nekem soha nem lesz kedvenc...Most horgoltam olyan pici angyalkákat, ami talán később is megáll, igy nem keményitem... majd kiderül...Én higitás nélkül használom a keményitőt...Sokan esküsznek hogy nem sárgul meg... de...hiába minden óvintézkedés..Próbáltam cukroskeményitést, szerncsére húsvéti tálnál, nekem a cukor kiült... olyan lett a tál mintha, homokos lenne és ragadt is kissé...Szóval kinek a pap kinek a papné...és neked is köszönöm az érdeklődést!

      Törlés
    2. Én is utálom a keményítést, de muszáj lesz hozzákezdenem, ha már készen vannak. Rossz emlékeim vannak a keményítésről. Mikor a nagyfiamat vártam, akkor keményítettem először a pólyahuzatot. Megsirattam...
      Keményítettem már cukorral én is, de nekem sincsennek jó tapasztalataim róla.

      Törlés
  2. .....Azért a hajócsipkés gömbök, angyalok, egyéb apróságok, klasszisokkal szebbek! Azokat kell, vagy nem kell keményíteni? Nem is értem aki tud hajócsipkézni, miért is horgol? Egyébként nekem tetszenek, belefektetett munkát is értékelem, de látom a külömbséget is .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nnna nem véletlen...Ezért sokkal nehezebb az elkészitése, és sokkal- sokkal több idő is kell hozzá../persze vannak ügyesebbek mint én, akiknek ez is gyorsan megy/ Igazából teljesen elveszti a légiességét szépségét, ha keményitve van a hajócsipkés angyalka.Én az elején keményitettem, de nem tetszett.nem véletlen, az sem, hogy sokan hajlakkal próbálkoznak, nekem ragadt tőle...Ha nincs keményítve lágy marad...
      Hogy idén nem azzal foglalkoztam, több oka is van... pl az idő... nem leszek kész vele, jó pár angyalka és egyébb diszt terveztem... A kezem is már nem a régi...egyre nehezebb finom dolgokat késziteni,Idén még a kezembe se volt hajócska, valószinű gyakorolni is kéne előtte...
      Külön köszönet, hogy rákérdeztél,...Köszönöm a megjegyzésedet...

      Törlés
  3. Nekem az angyalok nagyon tetszenek😍 olyan kedvesek.
    Fogalmam sincs, hogy tudod olyan szépre keményíteni, macerás, de gyönyörű a végeredmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kÜLÖN HERCEHURCA VAN.. KERESS VALAMIT AMIRE RÁ TUDOD TENNI A KEMÉNYITENDŐT, KUPAK, POHÁR KI MIT TALÁL, EZ EÉRT NEM JÓ, AZ MAG AZÉRT...POLPAKKAL BE KELL CSAVARNI, HOGY UTÁNA KÖNNYEBBEN LE LEHESSEN VENNI RÓLA..aNGYALKA SZÁRNYA KÜLÖN FEJEZET... TOLL, CERUCA, VAGY AMIT TALÁLSZ...lÁTOM OLYAN SOKAN KÉSZITENEK NAGYON-NAGYON SZÉPEKET... LEHET HOGY ŐK TUDNAK VALAMIT, NEKEM AZÉRT SOSEM SIKERÜL OLYANRA...
      Bocsánat, mire végére értem, vettem észre, hogy nagy bweetűkkel irtam mindent...Köszönöm az érdeklődést...

      Törlés
  4. Nagyon szépek, de igazat adok JuciKa-nak, a hajócsipkéid verhetetlenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... Való igaz, hogy a hajcsipkés minták szebbek... mint a horgolásosak... de sokkal több munka és idő is van mögötte... szerintem..Köszönöm, a z irásodat...

      Törlés