"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. november 10., csütörtök

őszi színek...

 Szépek, gyönyörűek az őszi színek,szívet melengető... Talán nem is véletlen, hogy szeretem a rókát és azokat a himzéseket, ami őszi színekből áll..Véletlen, vagy nem...pár fonal kellett csak hozzá, mert a többi meg volt, hogy egy bagolyra esett a választás, de nem sokon múlott hogy elengedtem..Én voltam a hibás... meg hogy minden második xszem más színű,a bekockázást is elszámoltam, igy aztán , ha  erről varrtam, ott nem jött ki, a másik részről indultam, ott nem passzolt...Jó sokat bontottam mire rájöttem hol  tévesztettem. A kontúról... nem volt a tervező szűkmarkú,a vonalakkal..Hímzés közben kontúroztam is, hogy könnyebb legyen.A térdeim nagyon oda vannak, igy aztán  a munka után erőm sincs, hogy sétáljak... ha leülök, segíteni kell a felálláshoz...Igy a himzés színeiben gyönyörködöm, levelek helyett. Meg van már a következő "áldozat is".Igazából valami szuper nagy mintára vágyom, ami sokáig kitartana, de csak nem jön velem szembe.,igy maradok egy apróbb, de munkásabb  projekt mellett.

Köszönöm a figyelmet...


mérete.:75x85 xszem.számomra különösen  fontos, hogy sajnos a kinyomtatott minta olyan rossz volt, követhetetlen,igy a gépről hímeztem,és ügye itt nincs lehetőség, a megvarrt xszemet kihúzni.Eddig még mindent kihúzva varrtam, mert eltévedek a sima anyagon, hiába a rácsozás is.Hihetetlen de  nagyon nehezen ment,akkor, amikor már jó néhány himzés van a hátam mögött,köztük pár komolyabb és nagyságra is nagy munkák.és talán nem tartozom az igazi kezdők közé.Úgy tűnik egy fokkal feljebb léptem,... mégha az csak kis lépcső.
Lusta voltam eltisztázni a széleket, ragasztottam papirral... ne tegyétek....mosás után is ragad... 




A karácsonykaktuszaim, ép csak túlélték a nyarat, hogy én voltam e a hibás, vagy a hőség... nem tudni..Én próbáltam,  több helyre is áttenni, de sehol nem volt igazán jó helyen...Egyszerűen a tővéről leváltak az ágak... ennyi  és igy maradtam meg...Most még kérdés majd a téli szellőztetésnél hogy nyírom ki  a virágokat...





3 megjegyzés: