"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. május 20., szombat

beköltözött...

 Mindig vártam, reménykedtem, hogy egyszer velünk is megtörténik az a kis csoda hogy  fészket rak valamelyik kis kedvencünk...Sokszor irtam és mutattam is milyenek, amikor itt esznek, isznak, fürdenek,tanitják repülni  a kis fiókákat, vagy csak valamelyik ágon sorba ülnek és pihennek..Meg is vannak a fotók, legközelebb mutatom is őket....hozzáteszem, a nem a rigókról és averebekre gondoltam... most pl az érő epret is leeszik, rengeteg kárt csinálnak...Kicsit irigykedve olvastam pipulka írását, ahogy felnőttek és kirepültek a kis rozsdafarkuak..Remélem nálunk is felnőnek...

Visszatérve a bejegyzésem okához,  a napokba vettük észre hogy az ajtó felett amit nem





használunk a csengőre "valaki" elkezdett fészket rakni..Fészek???, kazlat...de nem láttuk a tettest, bár amikor nézegettük a fészket, több helyről is úgy tűnt mintha figyelnének bennünket.Egyszercsak egy kis rozsdafarkú került elő, a  csőre tele " fészeképitési anyagokkal."..Kora délelőtt és délután feszt hordja  és igazgatja a fészket...már már emeletes lett, de bevallom innen  lentről kis összecsapott fészeknek tűnik, bár nagyon szorgosan dolgozott...Abban kéne reménykednem, hogy nem fog félni mikor a csengőt megnyomják, kikötni nem opció, a dudálás nekünk nem jelent semmit, mindig szaladhatnák nézni a kaput, a sok dudálás miatt,.



17 én készült a kép, akkor még nem tudtuk hogy vendégünk van...azért fotoztam a virágot, mert a sok esőtől ilyen hervadt lett..tegnap fedeztük fel,... véletlen,
rossz a fotó... pont repült  a fészekhez...



most igy néz ki...

5 megjegyzés:

  1. I hope your guests won’t be disturbed by the bell.

    VálaszTörlés
  2. Juj, de jó Neked! Így teljesüljön minden álmod! Nagy kedvencem a rozsdafarkú nekem is. ☺️Nem is gondoltam, hogy az a picurka madár ekkora fészket épít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor a bejegyzést megirtam, akkor láttam, hallotttam utoljára... Szomorú voltam, hogy elkiabáltam, hogy vendégünk van...Előtte járunk el... fűnyirás, auto ki-beállás, élünk...... azt gondoltam elege lett belőlünk... és ma messziről furcsa kis foltot láttam, mintha a rozsda ülne a fészken...és igen...Remélem igy is marad...Kicsit utána olvastam, nem állandóan ül a fészken... az első fészekben akár 5 fioka is lehet, a másodikba 3, és van hogy harmadszor is fészket rak, de csak 1 tojás lesz...majd irok róla.... és köszönöm...

      Törlés
  3. Olyan cuki kis madár! Régebben nálunk is költött a teraszon, de állandóan kitúrták egymást a vetélytársakkal, a fészket is leverték, végül egyik sem maradt. Mikor leesett a fészek, akkor láttam közelről, belül mérnöki pontosságú, pihe-puha kis cukiság, nagyon szépen megépítik. Tiszta kis madár, nem láttam ürüléket alattuk, elvétve csak. És rengeteget vadászik rovarokra a kertben 😍

    VálaszTörlés