"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. május 12., péntek

még clematis...

 Alig vártam, hogy ez is nyiljon...Sajnos idén elmaradt a visszavágása, mire feleszméltünk, már hajtott és ott volt benne a picike bimbó is...Hatalmas nagy virágú... lényegesen kevesebb virág van rajta,  mint a hagyományos iszalagon...legalábbis nálam..Én azzal is meg lennék elégedve, ha szert tudnák tenni rá...Amikor kiültettük nem gondoltuk, hogy igazából nem megfelelő sem a hely sem a föld...  nem tudok már változtatni rajta, mindig örülök, hogy azért pompázott kicsit...A felső fotók ma az esőben készültek...Az eső nagyon kellett...kár hogy szabályozni nem lehet... 25 milliliter egyszerre sok... sok mindent a földbe döngölt a sok eső...kárt tett a virágokba, növényekbe...

Szép hétvégét...













4 megjegyzés:

  1. Olyan szépek! Ez a nagyvirágú alig tudja tartani magát.
    Nekem kék van, de még az nem nyílik, a ház háta mögött van, kevesebb napfényt kap. Szegényt, mar vagy ötször ültettem ide-oda.
    Már az előző clematis bejegyzésedhez is akartam írni, képzeld, tavaly kaptam egy aranyos túratársamtól egy 15 cm-es kis hajtást cserépben a Montana fajtából, gyönyörűen virágzik, olyan kis szép! Majd teszek fel fotókat, ha eljutok odáig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? mindig úgy várom, hogy nyíljon... Ezt véletlen vettük, még leárazva, több másikakkal, amiből ez a két kék, vagy lila maradt meg... Vettem bordót, halványlila lett belőle... tavaly újra vettem... háttttttt... majd kiderül, azt hiszem az is halványlila...Olyan vackokat árulnak, ránézésre is már halálra van itélve...ugy néz ki... és az ára? nna meggondolandó hogy vesz e az ember......Remélem megmutattod a montana clematist..Már sajnos elnyilásba van...

      Törlés