"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2024. október 11., péntek

tökök és egyebek...

 Jó hogy  készültek... élveztem minden pillanatát...,magamtól nagyítottam, találtam ki a szárát.... nem nagy dolog, de kitudtam a minta árnyékából lépni...Nem szoktam, én mindig követem a leirást, már többször félresikerült munkám, mert letértem az útról.....Jó itt nem nagy tévedés lehet...Több féle kép lehet készíteni.... ki hogy szeretné.


 itt már rücsök is van

nem kis darabok... ajándékba mentek... remélem örül aki kapta...

itt még maradt egy kis maradék fonal, véletlen lett az ami... nem terveztem... igy alakult...utolsó pillanatba jött, hogy tán cica jó lesz  belőle...és mini bébi  porip és cica aminek külön törzse nincs.



gomba, amire nem volt idő, pöttyözni, már Münchenbe van, unoka vitte ...


újabb tökök, gombák...
Jó pár ismerős, család kapott a tökből, örültek neki... olyan kis egyszerű, aranyos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése