"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 22., csütörtök

Ma 43 éve..

..kötöttük össze az életünket. gyönyörű, napsütés és nagy meleg volt, hogy mentünk a fodrászhoz...Este mikor kijöttünk az étteremből, 2centis friss csillogó hó várt bennünket...Alig voltunk 20 évesek.Jóban és rosszban együtt..
Egy kiló sót sem jósoltak  a rokonok...Sikerült megcáfolnunk...
Az ünnep is csendben zajlott le..




ez is ez régi kép...itt már a fiúnk is megvolt...

12 megjegyzés:

  1. Olyan jó ilyet látni! Még sok-sok évet kívánok nektek együtt! ♥

    VálaszTörlés
  2. Drága Vera, fogjátok még egymás kezét nagyon sokáig!!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Még 43 évet kívánok együtt,szeretetben,egészségben!Hamarosan ünnepelhetitek a zafírlakodalmatokat!

    VálaszTörlés
  4. Boldogságot kívánok még nagyon sokáig! Jólátni a te rácsodálkozó tekinteted és Ernő huncut mosolyát....de szépek voltatok, vagytok :)

    VálaszTörlés
  5. Szeretettel gratulálok, és kívánok még nagyon sok boldog közös évet!
    Nagyon aranyosak vagytok együtt! :)
    Gyógyulgatsz? Hogy van a kezed?

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! :-) Még sok-sok boldog évet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  7. Nincs olyan érzésed (a képet nézve), hogy mintha nem is én lennék - ez ott valaki más... Vagy ha én vagyok, akkor álmodtam..
    Én a fiatal-kori képeimmel úgy vagyok, hogy nem tudom beazonosítani mai önmagammal - mert az olyan szép volt, jó és csodás...ez, a mai meg....
    hát....
    Csináltatok-e most fotót ? csak azért, hogy 10-15 év múlva azon is lehessen gondolkodni: milyen fiatalok is voltunk 2018-ban ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó gondolat a mai fotózkodás, hiszen pár év alatt is sokat változunk!

      Törlés
    2. elég nehéz...sajnos alig van közös képünk...100 kép kell, hogy legyen rólam legyalább egy normális... rossz fotó alany vagyok...
      Van közös kép az idei.. de vagy az unoka vagy a gyerek van köztünk... ott meg mint a béna úgy állok...

      Törlés
  8. Még ugyan ennyi boldog évet kívánok Nektek, jó egészségben !

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a jókiyánságokat !Úgy legyen...
    De sokszor elnézem a képeket és nem akarom elhinni, hogy ennyi idő eltelt,és így megváltoztunk,legalábis én...10-15 év múlva hol leszek már??? Ha meg igen, lehet hogy azt sem tudom kivagyok és miért is vagyok...

    Így elnézve a képet, a kézimunka szeretetét láttam felfedezni magamon már akkor is...Ernő mellénye,és a szoknyám... akkor ez volt a divat...Már akkor is amit eltudtam készíteni megcsináltam...A mellényről mindig jut eszembe az akkori szomszédasszonyom, aki nagy kötő volt, én meg a karkivágásokat nem tudtam, mindig átvittem hozzá,hogy fogyassza le,és én folytatom, mire egyszer azt mondta ''többet nem csinálom meg, mert sosem fogod megtanulni, ha mindig én csinálom meg"""...szenvedve, de megtanultam...és hálás vagyok ...

    Köszönöm lányok!!!

    VálaszTörlés
  10. Szépek voltatok akkor is, szépek vagytok most is. Ennyi együtt töltött év tiszteletet kíván. Még ugyanennyit kívánok békességben!

    VálaszTörlés