"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 11., vasárnap

Mennyit ér egy kézimunka...??

Attól függ, hol állunk,szerintem, ha venni akarjuk sok az ára, ha készítjük kevés... sok idő elmegy mire elkészítünk egy bár milyen munkát, akármilyen technikával...sokba kerül a hozzá való,legyen az akár olcsóbb fajta anyag is...
Turkálóba jártam, és szembe ötlött jó pár karikán lévő dísz,nem összecsapott, ócska anyagból...csak maga a karika többe kerül boltba mint igy , plussz a szállítás...
Utólag már sajnálom, hogy csak ezt a kettőt vettem meg.Tervem volt, hogy lebontom, és az én munkám kerül rá,hogy mégis maradt így, oka az, hogy szép csillogó fonalból, szépen van elkészítve...valaki, vagy valakik sokat dolgoztak rajta...Rengeteg horgolás is volt ömlesztve, meg sem néztem... sajnálom, hogy ennyire nincs értékük.
Én ép ezért pénzért semilyen kézimunkát nem árulok,és nem is adtam el...Sok esetben egy horgolt angyalka , vagy gömb is nekem napokig eltart...akkor mit is lehetne kérni?Így csak saját hobbymnak élek, azt és akkor csinálom ,ha kedvem van,és ha elrontom akkor is az enyém...
Nagyon alul van értékelve a kézzel készített  dolgok.

  25 centis karika...



6 megjegyzés:

  1. .....hiszen nem is az értéke végett bíbelődünk velük.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép munkák és megalázóan keveset érnek. Kár.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép munkák tényleg , szerencse, hogy Hozzád kerültek, aki értékeli őket.:-)

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, mindenkinek nagyon tetszik a kész mű, de ha árat is mondasz sokan odébb állnak.

    VálaszTörlés
  5. ezeket én is habozás nélkül megvettem volna, tényleg nagyon szépek...és ahogy írod, mennyi munka van egy ilyen alkotással!

    VálaszTörlés
  6. Szép munkák, jó hogy elhoztad.
    Egyetértek veled, sajnos nem értékelik a kézimunkát.

    VálaszTörlés