"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. november 14., szombat

Az én macim

 Gondoltam, míg  minden összeáll a "nagy műhöz" addig hogy valamivel elfoglaljam magam egy régen kimentett macinak álltam neki...Régebben vett anyagon próbáltam a hímzést, ami tulajdonképp, azt hiszem,  hogy 28-as count, amire az eladó azt mondta, hogy kongré...Minden anyag kongré..és ilyen szempontól segíteni sem tudtak...Nagyon kevés anyagot vettem, mivel nem tudtam igazából, hogy az e az az anyag amit régóta szerettem volna. Én akkor nagyon megörültem az anyagnak ,de végül itthon derült ki, hogy nagyon gyenge, inkább laza  minőségű  anyag....Nem könnyű rajta varrni, de majd elkopik.

Lehet hogy az én fejembe vannak most a problémák kulcsai, vagy tényleg béna vagyok, de mindent elrontottam amit el lehet. Azt hittem, hogy 30x60-as mintához nem kell jelölés...de igen kellett volna ,sok idegességet elkerülhettem volna, ráadásul azt gondoltam hogy ekkorra mintát nem kell kinyomtatni . ..csak meg tudom varrni, minta kihúzás nélkül is...szóval ez sem jött be ..Közben más sem, amivel foglalkoztam, de gondolom amibe most vagyok annak is betudható...Majd ha túl leszek, visszatér minden és nem szúrok el mindent...

Szóval............. ha balról kezdtem, nem értem össze a jobb oldali mintával, és fordítva...bontottam , innen, és onnan, és akkor sem értem össze...a hátoldala, már tiszta suba volt, ahogy elvagdostam a cérnát...akkor már apa mondta, kinyomtatja.... csak ne kínlódjak annyit...de nem hagytam magam...és végül mégis csak volt mintám.... nagy nehezen elkészült...ami tulajdon kép már nem is tetszett...  ..Közben kiderült, persze a végére, hogy egyik oldalon, kihagytam, egy sort,,és azért nem passzolt az egész. JJJaj de jó hogy nem álltam neki még a nagy hímzésemnek...A sok bontástól, már egy nagy merkelő tű is átesett volna az anyagon akkora lyukak lettek. 

Végett ért a "szenvedésem" és fogtam a  hajócskámat... bár azt is inkább pihentetni kellett volna... de ez egy másik történet lesz..





a kis talp.. egy kocka van átvarrva,a mellette lévő nagyobb piros fonallal ott két kocka van átvarrva...

Végül is nem is tudom mit kezdjek a kész kivarrott macival...

Köszönöm a figyelmet... vigyázzatok magatokra és egymásra


8 megjegyzés:

  1. Most már igy, ezt olvasva, biztos vagyok benne , hogy a levegőben volt valami zavaró tényező. :-) Én is kétszer kezdtem el egy mintát , mert elsőre nem tetszett, túl tömörnek találtam 2 szálával . Az egy szálas újrakezdésnél 2x elszámoltam , újra kezdtem, és visszavarrtam hibásra :-( de azt már ott hagytam, és kiigazítottam :---( belevarrtam 2 csomót, és mire elkészült, már egyáltalán nem tetszik-- és csak 3,5 cm átmérőjű az egész kör .Vannak ilyen napok ! Rá se hederits! Jó hétvégét ! Kerüljétek a vírust !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Van ilyen időszak, amikor bármibe kezdek bele, semmi nem sikerül. Neked is ilyen lehetett. Legyen a múlté, és az új nagy munkádhoz már majd egy sikeresebb időszakban kezdel hozzá.
    Vigyázz magadra! Fő az egészség, akkor minden könnyebben megy!

    VálaszTörlés
  3. Tündér ez a kis macid, fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  4. Sajnos vannak órák, napok (hetek)amikor nem úgy jönnek össze a dolgaink :( Legyél túl mihamarabb rajta!
    Hímzések is vannak ami ekkor és ott nagyon megtetszik, utána pedig elveszti a varázsát. Jó egészséget!!!

    VálaszTörlés
  5. Cuki a macid!
    Nekem egy hete tart, lassan biztos vége lesz a balszerencsének.
    Vigyázz magatokra!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is volt már olyan, hogy többet bontottam, mint hímeztem, bár szerencsére ritkán fordult ilyen elő. Olyankor el kell tenni a hímzést egy időre, majd elővenni, hátha jobban megy.

    Cuki a macika. Nekem tetszik ez az anyag, amire hímeztél. Talán Linda vászon?

    VálaszTörlés
  7. A tétlenkedés többet árt nekem, mint ha bontok, amit elrontottam.. Persze van háttere az egész történetnek...Nyilván nem részletezem, majd ez is elmúlik...
    Köszönöm mindenkinek!
    Nem tudom milyen anyag, írtam, hogy a boltba, minden anyag kongré az eladóknak...én meg nem értek az anyagokhoz...viszont nagyon szép anyagom van, igaz segítséggel jutott hozzám...Majd hamarosan az is sorra kerül..Tényleg zavaró tényező van a levegőbe!

    VálaszTörlés