"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. november 25., szerda

"Margerytka" teritő

 Már régebben elkészült, de elmaradt a bemutatás...Kicsit szomorú, kicsit mérges vagyok ... magamra.!NEm is szomorú...inkább dühös, hogy elemi hibát vétettem,és ez akkor jött elő, amikor az utolsó sor előtti kört befejeztem...Választhattam... vagy eldobom az egészet, vagy akárhogy de megpróbálom kijavítani, persze látszik... de legalább megmentettem...Az enyém amúgy is...Ráadásul  rögtön a legelején rontottam... illetve nem rontottam, csak... végül mégis csak ott engedte el  a fonal magát... rózsaszín lakkom volt, gondoltam megfogom, a visszáján majd nem látszik át a lakk... dde átlátszik...Tanulság... mégis csak ha nehezen is el kell rejteni a fonal végett, mert hiába a bütyök, akárhány is, ki oldódik magától...és oda a nagy munka,,, amivel ép megszenvedtem egyébként is...

20 centi lett az átmérő.... 20-as Anchor..

Minta::::::::::LAURA  BZIUKIEWICZ








Köszönöm a figyelmet, vigyázzatok magatokra és másokra!!!

7 megjegyzés:

  1. Mert tudod hol kell nézni a hibát, én ugyan nem látom, pedig alaposan átnéztem 😊 Szép csipke terítő és virág. Jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, de gyönyörű! Első gondolatom az volt, hogy lehet ennyire szép? 🤗☺️

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Te látod, én hiába néztem, nem vettem észre. Gyönyörű munka. Elkészítve nekem is, de még nem tudok belekezdeni. Nehezen jön helyre a kezem, bár már apróbb dolgokkal próbálkozok.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Én soha nem csomózom , ragasztom, ha elfogy a fonal, hanem elvarrom. Nem bomlik ki .
    Tervben van nekem is , csak nem szeretek gépről dolgozni. :-(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép. A hibát csak Te látod, nagyon megnéztem a képet, de nem találom :)

    VálaszTörlés
  6. Megnyugodtam. Annyira néztem, kerestem a hibát (Ha nem írod, eszembe se jutott volna keresni, mert olyan szép), de nem találtam. Ezek szerint a jó szeműek sem találták meg.
    A krizantémod egy csoda! Imádom ezt a színt!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm...Jó ha nem lehet észre venni a hibát, de sajnos ettől még van és látható..Úgy látszik jól sikerültek a fotók!

    VálaszTörlés