"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. november 12., csütörtök

Éjjel a sürgősségin.

 Nem szeretnék reklámot csinálni, hogy nagyobb  nézettség legyen ,és nem is várom hogy  kommentek legyenek, és nem is azért írom le...Mostanában nagyon sok bírálat éri a   az egészségügyi dolgozókat.  Sajnos egy   éjszaka a sürgősségin töltöttem el. Az ellátás, a kiszolgálás, a mentősök, orvosok és az összes személyzet tette a dolgát...Talán szerencsém is volt, kevesen voltak, hamar sorra kerültem, .Egy 6 órás infúzióra tettem szert, az ágy nem a legkényelmesebb volt, mert nagyon kemény volt de székbe ülni még rosszabb lett volna... Most nagyon kéne dicsérnem őket, mert tényleg ennél jobb kiszolgálást nem is kaphattam volna...Minden elismerésem, hogy tették a  dolgukat...Szándékosan nem írtam, miért kerültem oda...ez  nem  téma .,csak gondoljunk rájuk, milyen munkájuk van, a vírus alatt is végzik becsülettel a feladatukat, nem bújnak el, nem telefonon látnak el...Hálás vagyok, hogy ép ehhez a csapathoz kerültem !.,akik akkor éjjel dolgoztak.

  





 Karácsonyt érez a kaktuszom, gyorsan kerültek be... kicsit porosak... de nyílnak...

11 megjegyzés:

  1. Jó ilyet hallani a sok-sok negatív tapasztalat olvasása után. Nem az egészségügyben dolgozókkal van a baj sokszor, ők tényleg dolgoznának, tennék a dolgukat, ha nem lennének túlságosan túlterhelve. Örülök, hogy ezt tapasztaltad meg, hogy ilyen csapattal hozott össze a sorsod! Annak még jobban örülnék, ha ez már a múlté lenne, ha ez csak egy átmeneti rosszullét volt. Így legyen! Vigyázz nagyon magadra!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem most erőn felül dolgoznak az egészségügy minden területén. Az elmúlt időszakban többször tapasztaltunk mi is pozitív és negatív dolgokat is, de türelmesek voltunk, mert felfogtuk, megértettük a helyzetet.

    Szívből kívánom, hogy ne kelljen többé megtapasztalnod a sürgősségi osztályt. Nagyon jó egészséget kívánok, gyógyölelést küldök ❤️

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi gyógyulást, Jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Hálás köszönet érte! Rokonom és barátnőm is ebben a szektorban dolgozik, így ismerem a helyzetet, félnek, fáradtak, de teszik a dolgukat.
    Neked pedig jobbulást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  5. Mielőbbi gyógyulást! Igen, javarészt nem a végeken dolgozókkal van baj, hanem a hal fejével. Már régen mg kellett volna rendesen fizetni őket, ahelyett, hogy haszontalan és csak a politikusok érdekeit szolgáló célokra szórják a közpénzt és az Eu euró millióit.

    VálaszTörlés
  6. Semmi pénzért nem dolgoznék ezen a területen. Nem is tudom hogyan lehet szimplán elhivatottságból ennyit dolgozni. Ha túl lelkis az illető, akkor a megfelelésre megy rá, ha már belefáradt, akkor pedig régen rossz. Nem értem a jelenlegi működését sem a rendszernek. Valahol szinte minden időpontot lemondanak, de pl. én kedden utazok 200 km-t egy kontroll miatt. Ami ráadásul nem sok konkrétummal kecsegtet, mert szimplán kikerdeznek a tapasztalataimról (3 hónap múlva lesz műszeres vizsgálat). A hölgy akivel beszéltem, azt mondta hogy sokan lesznek, mert az orvosok felváltva kéthetente dolgoznak. Ergo dupla annyi beteg lesz, mint egyébként. Mintha semmi óvintézkedés nem lenne a lázmérésen kívül. Az ha sok lesz, jöhetek haza dolgavégezetlenül, de amiatt sincs sok aggódás (látszólag) hogy behurcolunk valamit. Nem értem az egészet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor kontrollra mentem lázmérőztek, adatlapoztak, aztán vártunk, s ültünk egymás mellett mint a heringek a dobozban.

      Törlés
  7. Mielőbbi gyógyulást kívánok, nagyon szépek a kaktuszaid!

    VálaszTörlés
  8. Gondolatokat köszönöm lányok!

    VálaszTörlés
  9. Most olvastalak. A sürgősségin nekem is a legjobb tapasztalataim voltak. Vigyázz magadra, te is mindent a lelkedre veszel.Jól látom?

    VálaszTörlés
  10. Először is: bármivel is kerültél be a kórházba, jobbulást kívánok Neked!

    Nekem 5 éven belül kétszer volt szerencsém megtapasztalni, milyen nálunk a sürgősségi ellátás. Mindkét esetben flottul mentek a dolgok, először 4 órán belül már műtöttek is, másodszor is nagyon hamar foglalkoztak velem.
    Mostanában nem jártam a kórházban, nem tudom, milyen helyzet van, csak hallomásból. Rengeteg a covidos.

    Kitartás az egészségügyben dolgozóknak! Csak a legjobbakat kívánom nekik!

    VálaszTörlés