"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. november 7., szombat

Daru a temetőbe és őszi színek...

 Mint ahogy ígértem, hogy hozok a pécsi temetőből darukat ha lesz...Ennyi volt, sajnos tavaly is kevés volt...Aránylag szép idő volt, pár kép...







Viszont ezek a fák, igy is tetszetek, Gyertek velem egy sétára, mire végére értünk, ugyan csak elfáradtam...




repülő is elsuhant...




imádom a leveleket máshol...






 innen is látszik a tvtorony...


Köszönöm a figyelmet... vigyázatok magatokra és másokra!!!!


12 megjegyzés:

  1. Nem szeretek temetőbe járni, de most valahogy olyan szépnek látom a fotóidon. Mert szép is! Ettől szebb időt meg jobb időpontot el sem lehetett volna képzelni a temető látogatásához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyunk temetőbe járok, a pécsibe csak ilyenkor megyünk.Igaz hogy nagy szerencsénk volt az időt illetőleg, mert amikor a szüleimnél voltunk vidéken, hideg, nyirkos, nagyon nem szeretem idő volt...

      Törlés
  2. Szeretem a képeidet mert olyan jól meg tudod ragadni a pillanatot! Köszönöm! Ami a darukat illeti azt írtad, hogy volt erről egy bejegyzésed korábban, sajnos nem emlékszem rá, belinkelnéd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... aranyos vagy, már megérte a képeket készíteni.
      A daru bejegyzésemre már írtál, ez a bejegyzés előtt van... vissza olvashatod.

      Törlés
    2. Tudom azt olvastam. Nem arra gondoltam hanem arra, hogy miért hajtogatnak és raknak ki darukat a temetőben. Arra voltam kíváncsi, hogy írtál-e erről régebben egy bejegyzést és ha igen hol találom. Lehet rosszul fogalmaztam...

      Törlés
    3. http://veragondolatai.blogspot.com/search/label/Tavasz%20%C3%A9s%20daruk%20a%20temet%C5%91be

      ezt találtam, ez egy régebbi bejegyzésem...

      Törlés
  3. https://filantropikum.com/sadako-sasaki-es-az-1000-origami-daru-dramai-es-meghato-tortenete/

    itt egy másik....irás.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Vera! Jó, hogy megmutattad a papírdarvakat, mert régóta olvaslak ugyan, de a rólulk szóló bejegyzéseidre nem emlékeztem. Pár napja visszakerestem jónéhány évnyit és elhűltem a korábbi hajtogatások mennyiségén. Sajnálom, hogy ez a szép hagyomány elfelejtődik a temetőtökben.
    Szadakó élni akar - ez volt a könyv címe, a Csíkos könyvek sorozatában adták ki valamikor a 80-as évek elején. Szép, szomorú történet, máig őrzöm a hangulatát és pár mondatát is a fejemben, mert akkor, kiskamaszként többször is elolvastam. Sőt, darvakat is kezdtem hajtogatni, csak úgy, többször is. Aztán elosztogattam persze mindet. :-)
    Azóta mindig eszembe jut Szadakó, ha darvak krúzását hallom magasan a levegőben. Fura, itt szoktak termikelni, keringeni a házunk fölött, inkább hallhatóan, mint láthatón.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy minden évben akad akinek jól jön ez a történet...Sokszor megfogadtam, hogy nem hozok fotót a következő évben, mert lerágott csontnak tűnik és elcsépelt, de a visszajelzés minden évben megerősít, hogy amíg tudok abban az időben temetőbe menni, ,fotók is lesznek...nagyon köszönöm, hogy leírtad gondolataidat!

      Törlés
  5. Nekem a "kannafa" szúrt szemet először is. Nagyon jó ötlet a temető rendben tartásához. Mire jók a fényképek, ha alaposan átnézzük őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vettem észre, hogy a fényképen van, de Pécsi temetőbe sok helyen ki van rakva ilyen "kannafa", ezen pl elég kevés, de láttam kétszer ennyi kannát is...Külön köszönet hogy felhívtad a figyelmet rá...és főleg hogy le is írtad

      Törlés